Gå til innhold

Samsung vs Sony Ericsson?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung satser mest på design, skjerm, ringetoner, ("underholdning" mao.) og evt. kamera (hvis den har d) Samsung er liksom mere "bling bling" hvis du skjønner; mere show-off...

 

Sony ericsson telefonene er ofte bedre byggd med tanke på funksjoner/funskjonalitet/brukervenlighet... Bedre tlf. ;)

 

 

Når d gjelder de 2 mobilene så skulle jeg nok ha valgt t630, har ikke prøvd den enda though, men den bygger mye på t610 som er en ganske god telefon... (er ganske lik)

Lenke til kommentar
Her har jeg tatt bilde av bilen min med t610.

Golf.jpg

Nå er det rettet på i hvert fall

 

Her kommer et bilde tatt med min p900. Båten skal vist være endel av et St.hansaften bål i Oslo i år. Bra kvalitet på bilde.....

 

Til informasjon, så er dette ei redningsskøyte, kalt Stavanger, hvor min tippoldefar tjenestegjorde på i flere år..!

Lenke til kommentar

hva med e700 da? den er jo dyrere enn x100 da men vil nå påstå at den er bedre..

har selv en e700 og er superfornøyd den anbefales på det varmeste.. kjempebra kamera med bøttevis av funksjoner! fant ut i går at det går ann å zoome inn ETTER du har tatt bildet..:) uansett den anbefales på det varmeste :thumbs::w00t:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...