Gå til innhold

Liten strømforsyningt til mini-ITX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den der er bare søppel. bestill noe skikkelig fra f.eks linitx.com . har blitt rapportert en del trøbbel med de der, dessuten egner de seg ikke hvis du skal ha noe mer enn selve hovedkortet og en enkel disk.

Ikke helt enig der. Selve power-brick er forbedret en del fra tidligere utgaver. Bruker en slik selv, med DVD, modem og en disk, pluss Epia 9000. Ingen problemer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har nå hatt min high green strømforsyning fra komplett i litt over en uke, testa mye rart. Jeg kjører et epia m 10000 mini itx hovedkort. I tilleg til hovedkortet kan jeg koble på enten 2 stykk laptop hd eller en normal 5 1/2 cdrom og en laptopp hd. Kan ikke si annet enn at den ambefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
har nå hatt min high green strømforsyning fra komplett i litt over en uke, testa mye rart. Jeg kjører et epia m 10000 mini itx hovedkort. I tilleg til hovedkortet kan jeg koble på enten 2 stykk laptop hd eller en normal 5 1/2 cdrom og en laptopp hd. Kan ikke si annet enn at den ambefales på det sterkeste.

 

Utrolig allright av deg å legge til en slik oppfølging alos. (rose opp i skyene :p)

Nå kjøper jeg også en slik psu. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...