Gå til innhold

Garanti på mus?


Anbefalte innlegg

har eg noen rett på dette? har hørt at Microsoft Intelligence Explorer 3.0 skal ha hatt problemer med scrollen blir lett øydelagt om du holder nede scrollhjulet og scroller samtidig... :/ noe som eg trur har skjett med mitt scroll hjul..er iallefall heilt mongo og musen er ubrukelig. (siden den klikker ned scrollhjul knappen ganske ofte...dere forstår). Har hatt musen min knappe eit år, dette er jo dårlig. Ei mus skal jo holde mykje lengre, etter min synsvinkel...

 

med andre ord, har eg noen form for garanti på denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har hatt musa mi i over halvt år eller neste 1.. jeg har ikke lagt merke til dette.. kommer an på hvor gammel musa er så er det garanti sak om det er innenfor

Skal få sjekket opp nøyaktig dato med naboen siden det var hans konto vi bestilte med.

EDIT: 1 eller 2 år garanti eller? har du noke peiling på dette?

Endret av Rockj
Lenke til kommentar
Jeg tror du har en 3 års-garanti.

Er ikke helt sikker på dette, rett på meg hvis jeg tar feil.

 

Hvor kjøpte du musen?

Kjøpte den på komplett viss eg husker rett.

scrollhjulen er viktig for meg. hadde det bare vore så enkelt at den var ute av funksjon så. tingen er at den plager meg samtidig slik det er vanskelig å bruke musen.

døme: når eg prøver å surfe f.eks, skal scrolle nedover, så er dette såvidt det fungerer. og så åpner den mange vinduer i bakgrunnen pga midtiknappen er holdt inni mens eg prøver å åpne en link f.eks.

Lenke til kommentar

intelli 4 suger da.. side scrollen henger seg så ofte opp at jeg skyter musa.. inteli 3 har jeg aldri hatt et eneste problem med.

Tidenes beste mus sier jeg ass. har en razor 2100 liggnes hjemme.. dritt mus.. kan ikke bruke den på icemat/steelpad elns.. kun såne stoff flater..

ræva mus..

 

men men.. du skal ha garanti uansett om den er kjøpt i usa.. men du følger dem sine regler for garnati og slik.. ikke norske

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...