Rockj Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 har eg noen rett på dette? har hørt at Microsoft Intelligence Explorer 3.0 skal ha hatt problemer med scrollen blir lett øydelagt om du holder nede scrollhjulet og scroller samtidig... :/ noe som eg trur har skjett med mitt scroll hjul..er iallefall heilt mongo og musen er ubrukelig. (siden den klikker ned scrollhjul knappen ganske ofte...dere forstår). Har hatt musen min knappe eit år, dette er jo dårlig. Ei mus skal jo holde mykje lengre, etter min synsvinkel... med andre ord, har eg noen form for garanti på denne? Siter Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 jeg har hatt musa mi i over halvt år eller neste 1.. jeg har ikke lagt merke til dette.. kommer an på hvor gammel musa er så er det garanti sak om det er innenfor Siter Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) jeg har hatt musa mi i over halvt år eller neste 1.. jeg har ikke lagt merke til dette.. kommer an på hvor gammel musa er så er det garanti sak om det er innenfor Skal få sjekket opp nøyaktig dato med naboen siden det var hans konto vi bestilte med. EDIT: 1 eller 2 år garanti eller? har du noke peiling på dette? Endret 9. mars 2004 av Rockj Siter Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Scrollehjulet på min IntelliExpl 4.0 er også gåent, men det var slik fra jeg fikk musa. Hardt å trykke ned, og dårlig sidescroll. Trenger egentlig ikke disse funksjonene likevel..(?) Gadd ikke gjøre sak av det, ei ny koster bare noen hundrelapper. Mus er forbruksvare. Siter Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg tror du har en 3 års-garanti. Er ikke helt sikker på dette, rett på meg hvis jeg tar feil. Hvor kjøpte du musen? Siter Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg tror du har en 3 års-garanti.Er ikke helt sikker på dette, rett på meg hvis jeg tar feil. Hvor kjøpte du musen? Kjøpte den på komplett viss eg husker rett. scrollhjulen er viktig for meg. hadde det bare vore så enkelt at den var ute av funksjon så. tingen er at den plager meg samtidig slik det er vanskelig å bruke musen. døme: når eg prøver å surfe f.eks, skal scrolle nedover, så er dette såvidt det fungerer. og så åpner den mange vinduer i bakgrunnen pga midtiknappen er holdt inni mens eg prøver å åpne en link f.eks. Siter Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 har samme mus og har det samme problemet.. En kamerat av meg har samme mus og også det samme problemet og alle andre jeg kjenner med den musa har også det problemet =/ så jææææææævlig irriterende Siter Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg mener at dette er en garanti-sak. Kontakt Komplett du, Rockj. Btw, Rockj fra Ørsta? Siter Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 jau, problemet mitt er at jeg kjøpte den i USA Siter Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 jeg vet ikke noe om gatanti på din mus men vet ihvertfal at allle Logitech mus har 5 års garanti. Da har nok din noe lignende... Det burde ikke være noe problem med ny mus på garantien! Siter Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 intelli 4 suger da.. side scrollen henger seg så ofte opp at jeg skyter musa.. inteli 3 har jeg aldri hatt et eneste problem med. Tidenes beste mus sier jeg ass. har en razor 2100 liggnes hjemme.. dritt mus.. kan ikke bruke den på icemat/steelpad elns.. kun såne stoff flater.. ræva mus.. men men.. du skal ha garanti uansett om den er kjøpt i usa.. men du følger dem sine regler for garnati og slik.. ikke norske Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.