Gå til innhold

Ta betalt for å leie ut Xboxen min


Rockj

Anbefalte innlegg

først så vil eg sei at eg ikkje er sikker om eg traff rett forum å poste denne under, men får håpe xbox realerte spm tillates her, ellers så beklager eg.

 

1: Er det lovlig å ta betalt for at folk spelar på din xbox, om du f.eks eig en Netcafè der du låner den ut? Si, 20,- for 30min? eller noe lignende.

2: I så tilfelle ikkje, kva lover er imot dette?

 

:ermm:

 

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du fant ikke rett forum? Hmm, da vil jeg be deg lete rundt etter teksten "Forumkategorier" i en eller annen meny (Vanligvis til venstre) og se etter "Spill". Der finner du en konsollkategori som jeg hiver din til ;)

Beklager, alltid brukt forum.hardware.no og kom faktisk ikkje på å tenke over at det eksistere fleire forum under Hardware delen.. *denge seg sjølv i bord-plata eit par ganger* *nei å nei....*

beklager..

Endret av Rockj
Lenke til kommentar

Det er ulovlig å leie ut spillene dine med mindre du har egen avtale med eierne av konsollen og spillene dine.

 

Det gjelder vel de samme lovene på spill som det gjør på film.

 

Bare se på teksten som kommer før hver DVD-film (VHS også forresten) hvor strengt det egentlig er.

 

Det står jo til og med at det ikke er lov å vise fram filmen på skoler, noe jeg aldri har sett at har blitt fulgt... :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...