Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstebil, 20-30000,-


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en førstebil til rundt 30-50 k.. bor på østlandet.. noen som har noen forslag?

Det er vel litt vanskelig å anbefale en bil uten å ha noe å gå etter forutenom pris.

Hva skal den brukes til (personbil/varebil/sportsbil), stor/liten motor, sikkerhet,osv.

 

Gi noen hint så hjelper det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist du legger deg litt i øvre prisklasse vil eg anbefale deg og prøve en rundt 1990+ mod. bmw 520 (ikkje kjøp bil uten og prøve den !! :p) 3serie er jo også ett alternativ.

Mazda mx3 finst jo også til rundt 50000+/- .

Ford mondeo er jo en grei bil som starter på ca 40000,-

Mercedes 190 (gjeren 2.3 literen) er jo grei men bør helst vere nyere enn -87 slike får en jo fra 15-20k.

Men ellers så finst jo de vanlige alternativene som f.eks. golf.

Lenke til kommentar

hva toyota camry87-91mod? de er det nesten ingen feil med og god plass. Husk å kjøpe 2l med 130hk, den har innsprut og 16v, 1,8 har bare f.gasser og 8v. Det du må passse på er rust på hjulbuene.Får den også med 2,5 v6 med 165hk, men den er dyrere. Camry er også ikke så ille å forsikre som andre biler. f,eks bmw, merce golf.

Lenke til kommentar

Jeg fyller 18år i desember. og begynner i læra (bil mekk) nå, til sommern, så jeg regner med å få spart opp rundt 60-70k til min første bil... Så tror jeg at jeg tar opp ca 50k i lån, og kjøper en 92-93 2,3l prelude og et heftig sett med felger :D

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...