Gå til innhold

MP3 fra telenor. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg fikk nylig en mp3-spiller av typen Jensen Digital Audio Player, (ja, den telenor gir ut i sin kampanje). Problemet er at spilleren ikke finner de lagrede musikkfilene. Er det noen som har liknende problemer med spilleren?

 

PS: spilleren kommer i to forskjellige versjoner, med forskjellig programvare, den jeg har er utstyrt med grønn, mens den andre er utstyrt med en blå skjerm.

 

Det er kanskje også verdt å nevne at jeg finner de lagrede filene fra My Computer når spilleren er koblet til Pc'en, det kan derfor se ut som om fil-formatet i selve spilleren har tatt turen til varmere strøk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kompis som har den spelaren frå telenor. etter at han hadde brukt den ei stund slutta den plutselig å virke. Så han sende den tilbake og fekk en ny. Han hørte på den den kvelden han fekk den og neste mornig virka den ikkje. Så han sende den og tilbake og fekk den tredje spelaren sin. Den virkar.

 

Og poenget mitt er: eg har ikkje sett den spelaren "in action" så eg veit ikkje korleis displayet såg ut når den slutta å virke. (trur han sa at det berre var heilt dødt) MEN det kan jo vere noko problem med spelaren din sidan han har hatt problem med to spelarar er det kanskje sansynlig at fleire også har problem

Lenke til kommentar
hadde det samme problemet på min jaz piper (samme spilleren)

spilleren MÅ formateres med den medfølgende programvaren.

 

 

-frode

 

Den medfølgende programvaren har ikke særlig mye til overs for min overtweakede XP-installasjon. :angry:

Får sjekke om det går an å bruke Jaz Pipers versjon (den spilleren har vel forøvrig dobbelt så mye minne og radio..?)

Takker for rask respons fra alle. :)

Lenke til kommentar

Far har også en slik spiller, som ikke er helt god. Det startet med at den fant filene, men ikke klarte å spille den av, men det løste seg med å legge inn filene på ny. Det neste som skjedde var at en av knappene forsvant inn i spilleren første gang den ble brukt.

 

Den ble liggende en uke eller no, og da var plutseligt alle filene borte fra spilleren. Så sluttet den å virke helt. Jeg plugde den i pcen, og da kom det opp (automatisk) noe slikt som device recovery. etter detter virker den, men den sluker batari mens den er slåt av.

 

Skal sende den inn.

Lenke til kommentar
Spilleren må kun formateres med FAT filsystem, ellers vil ikke spilleren fungere som MP3-spiller lenger. Filene kommer allikevel opp i Windows, men som sagt, ubrukelig til avspilling

Dette gjelder såvidt jeg har fått med meg bare den modellen med blå skjerm. Hvor sykt dette nå høres ut.. :ermm: Denne har visst nyere programvare enn den med grønn skjerm.

Noen som tilfeldigvis vet om en side med software som fungerer i XP?

Lenke til kommentar
[quote name='Mafo' date='08/03/2004 : 22:38'] [quote]Spilleren må kun formateres med FAT filsystem, ellers vil ikke spilleren fungere som MP3-spiller lenger. Filene kommer allikevel opp i Windows, men som sagt, ubrukelig til avspilling [/quote]
Dette gjelder såvidt jeg har fått med meg bare den modellen med blå skjerm. Hvor sykt dette nå høres ut.. :ermm: Denne har visst nyere programvare enn den med grønn skjerm.
Noen som tilfeldigvis vet om en side med software som fungerer i XP? [/quote]
ROFL, virker som det er en grunn til at Telenor vil gi bort akkurat denne typen spiller. Ikke akkurat mye å ha høres det ut som... Man får det man betaler for, og dere fikk den gratis ;) Kjøp dere en iRiver det funker bra! :thumbs:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...