Gå til innhold

PDA linket til pc


Anbefalte innlegg

Lurer på o m det går ann å "linke" en lommepc til en stasjonær og styre denne som om at PDA`en skulle vært en fjernkontroll med touchskjerm... Holder påå bygge om hjemmekinoen og skal koble PC til prosjektor på bilde siden og til Monoblokker på lyd siden. Har ett skjermkort av typen ATI Radeon 9800pro 256ram. Kan man "splitte" DVI signal? da jeg gjerne skulle hatt dette signalet både til prosjektoren og til LCD skjermen.. Eller finnes det evt. en adapter fra std. skjermtilkobling som går til DVI? Klarer meg med standard signaler på skjermen. Dersom dette med å fjernstyre Pc`en med en lommepc, hvilken modell må man ha? Evt. type programvare? Takker så mye for svar. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med trådløst nettverk vet jeg at du kan styre winamp. men jeg holder på med samme prosjekt som du. utenom at jeg skal koble til tv'n. men jeg må kjøpe pda med trådløst nettverk innebygget eller at du kan koble det til. da kan du bruke den som en "fjernkontroll" har en del programmer jeg skal test som går på styring av pc'er.

dette er en av de:

 

Total Input Elite Edition 2.0.6

 

This application is a remote control for your PC. Leave your keyboard and mouse on the desk, because Total Input replaces them both and can do much more. Design custom Control Themes for your TV, CD, or DVD applications or use it for presentation applications like PowerPoint. Share your themes with others or download amazing themes from the growing themes list for various software products

 

du kan finne mange programmer rundt på nettet

denner fant jeg på www.softseek.com bakdel er at det er en prøve version.

 

du får legge in svar på dette topicet vis du kommer noe lenger så skal jeg gjøre det å!!

 

Ha en ellers fortreffelig kveld.

rmacvest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...