Gå til innhold

Powerpoint-demo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du fikk det til å høres ut som om det er "de andres" feil at du så deg "nødt" til å laste ned piratware. Det er ene og alene ditt valg. Du hadde fått kjøpt den i butikken hvis du hadde villet.

Du får det til å høyres ut som min feil at eg ikkje har råd! Det er ikkje min feil at det er så ******* dyrt!

Lenke til kommentar

Dersom du har en PowerPoint-presentasjon og bare trenger å få vist den fram, kan du bruke PowerPoint Viewer. Denne kan lastes ned hos Microsoft.

 

Dersom du skal lage en presentasjon: OpenOffice inneholder Impress, som brukes til å lage presentasjoner. Har ikke prøvd det selv, men det bør være et bra og gratis alternativ til PowerPoint.

Lenke til kommentar

Skolen kan ikke forlange at du skal lage en PP- pesentasjon hjemme, Køddleif. De kan ikke forlange at du skal ha tilgang til PC med programvare i heimen, men plikter å gi deg tilgang til det du trenger til undervisningen på skolen..

 

Forresten- hvis du er elev, så har du krav på å handle Office til student- pris. Skaff bare en bekreftelse på at du er elev ved en skole, og handle i vei!. Gjelder fra 1. klasse på barneskolen og oppover..

 

Hyggelig at du likte innlegget mitt....

Lenke til kommentar

Siden skolen har gitt deg oppgaven har de sikkert et godt tilbud på Powerpoint også... De kan jo ikke uten videre forlange løsninger i Office uten et tilbud på programvaren...

 

F.eks. her kan du kjøpe en standard Office XP pakke til studentpris 1357,- og dette er etter min mening ganske billig...

 

Koster jo ikke mer enn en kveld på byen? ;-)

 

Edit: Hmmm.... Litt sent ute ser jeg :-)

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Eg sa at eg trengte å lage ein! Skulen har berre Powerpoint, og vil nok ikkje laste ned ein eller anna viewer.

 

Castorfiber: Kongeinnlegg! Forten plass i gullkorn-forumet!

Bruk OpenOffice, og lagre i PP format. Det er ikke vanskeligere enn som så... :p Men hvis du laster ned PP ulovlig, så er du nok i godt selskap! :roll:

Lenke til kommentar
Du fikk det til å høres ut som om det er "de andres" feil at du så deg "nødt" til å laste ned piratware. Det er ene og alene ditt valg. Du hadde fått kjøpt den i butikken hvis du hadde villet.

Du får det til å høyres ut som min feil at eg ikkje har råd! Det er ikkje min feil at det er så ******* dyrt!

Blir jo moro den dagen du får jobb i nabobyen/bygda, og trenger bil til å komme til og fra. De er enda ******* dyrere, så da er det bare å skaffe seg en, de er værre å laste ned, men det finnes sikkert en i nabolaget du kan ta. Og det er jo ikke din feil, sjefen sier jo at du MÅ komme på jobb om morra'n, akkurat som skolen sa at du MÅ ha pp. Lurer forresten på hvor/hva i mitt innlegg som som insinuerer at det er din feil at du ikke har råd!?!?!? Forklar!

Endret av slowcooler
Lenke til kommentar
Du fikk det til å høres ut som om det er "de andres" feil at du så deg "nødt" til å laste ned piratware. Det er ene og alene ditt valg. Du hadde fått kjøpt den i butikken hvis du hadde villet.

Du får det til å høyres ut som min feil at eg ikkje har råd! Det er ikkje min feil at det er så ******* dyrt!

Blir jo moro den dagen du får jobb i nabobyen/bygda, og trenger bil til å komme til og fra. De er enda ******* dyrere, så da er det bare å skaffe seg en, de er værre å laste ned, men det finnes sikkert en i nabolaget du kan ta. Og det er jo ikke din feil, sjefen sier jo at du MÅ komme på jobb om morra'n, akkurat som skolen sa at du MÅ ha pp.

Nei, han kan laste ned The Sims. Da kan han faktisk laste ned et liv! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...