Gå til innhold

Hvorfor er domovarer fortsatt i Prisguiden.....


Anbefalte innlegg

Hvorfor er komplett.no sine brukte second-hand -produkter alltid øverst i prisguiden når Amund har opplyst at demovarer ikke lengre skal være i Prisguiden?

 

Prisguiden gir som oftest et galt bilde av hva som er beste pris på grunn av dette, - og en må "jobbe" for å finne den beste prisen på nye produkter. :dribble:

Endret av Grrrh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er stadig slik siden der ikke foreligger noen enkel måte å gjøre denne sorteringen på (ei heller er det noen førsteprioritet) og da går det ikke over natta ;)

 

Når du går inn på de respektive produktene og kikker på prisene vil du likevel rimelig enkelt kunne skille mellom demo- og vanlige priser.

Lenke til kommentar

Det er vel til det beste for kundene at de finner de rimeligste forhandlerene uansett om et er demovare eller ei.

Er det en demovare så står det beskrevet og disse produktene kan man få for 50-60% av nypris.

Jeg ønsker med andre ord at demovarene skal taes med i prisguiden slik at vi kunder slipper å lete gjennom et hav av nettbutikker for å finne ut om de har demoprodukter på lager.

Lenke til kommentar
Det er vel til det beste for kundene at de finner de rimeligste forhandlerene uansett om et er demovare eller ei.

Er det en demovare så står det beskrevet og disse produktene kan man få for 50-60% av nypris.

Jeg ønsker med andre ord at demovarene skal taes med i prisguiden slik at vi kunder slipper å lete gjennom et hav av nettbutikker for å finne ut om de har demoprodukter på lager.

Enig. Jeg ser ikke helt poenget med å luke ut demovarene, det er jo bare en fordel for oss at vi finner den billigste varen. Hvorvidt mitt nye skjermkort er brukt eller ubrukt gir jeg beng i hvis jeg får det til en solid redusert pris.

Lenke til kommentar

Beklager at det ikke har skjedd noe i denne saken tidligere.

 

Jeg skrev følgende i forrige tråd om dette temaet:

"Vi er nå enige om at demovarer skal skilles tydeligere ut i prisguiden enn de gjøres i dag. Vi ønsker imidlertid at det fortsatt skal være mulig å se prisene på demovarer, så jeg er nødt til å finne på en lur måte for å skille ut priser på demovarer fra andre priser."

 

Jeg har nå lagt inn tydeligere merking av demoprodukter slik at man er klar over dette FØR man klikker på "Kjøp" knappen. På sikt kan det være aktuelt å markere disse prisene spesielt i databasen, men dette er en forholdsvis stor oppgave.

 

Eksempel:

https://prisguiden.no/produkt/8619

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...