Gå til innhold

Forskjell fra AMD og PentiumC


Anbefalte innlegg

Eg har xp2500 som eg klokker til 3200 + 9800pro 400mhzram

Det hakker i FARCRY mens...

 

Med kameraten sin maskin som er p4C 2.6ghz 9800pro 400mhzram

Det går helt glatt med han og han har på full guffe på grafikken men eg må kjøre på low for kjøre glatt.

 

3Dmark03.

Han får 6100 uten å klokke noe :wow:

Mens eg får 5900 med klokking av cpu og skjermkort

 

Er det så stor forskjell mellom pentium og AMD når det hakker med meg?

 

 

PS. Generals hakker helt for jæl*g med 9800pro. Eg har nyeste driverene.

 

Ka skal eg kjøre ramtimingsen min på? Twinmos 3200 /winbond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

faktisk luni så er det betydelig bedre..jeg klarte ikke mere enn 14-5k MAKS med xp2500 overklokka til 2.35ghz

 

men med min P4c 2.8ghz klarer jeg nesten 14k standard ...uten klokking da er det stor forskjell ..ja

 

når jeg overklokka litt slår jeg lett 16k og detta er med GF4ti4800se ..jepp :yes:

 

 

:thumbs: INTEL :thumbs:

Lenke til kommentar
faktisk luni så er det betydelig bedre..jeg klarte ikke mere enn 14-5k MAKS med xp2500 overklokka til 2.35ghz

 

men med min P4c 2.8ghz klarer jeg nesten 14k standard ...uten klokking da er det stor forskjell ..ja

 

når jeg overklokka litt slår jeg lett 16k og detta er med GF4ti4800se ..jepp :yes:

 

 

:thumbs: INTEL :thumbs:

Tjah... AMD64 3200 her, ikke noe klokket, laveste ramtimings mulige (3,3,3,8) og jeg har litt over 19k på første forsøk. Alt går så glatt som det kan forventes, og har generelt lite problemer.

 

Prøv å kjør Prime95 og sjekk om denne rapporterer feil. Hvis du får feil i denne kan det være at du har klokket for langt, og at dette gir hakking.

 

Ellers kan det være en ide å sjekke at du har chipsetdriverne installert som dett nevnes over.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...