Gå til innhold

Under DVD Brenning Fryser Maskinen


Anbefalte innlegg

Har problemer med at maskinen min låser seg totalt ved bruk av Freecom Classic 4x Ext USB2 DVD-Brenneren. Det har hendt seg at den også låser seg ved lesing av DVD. Men det er ikke det største problemet akkurat. Problemet er at det da blir en god del feilbrennte dvd plater når maskinen driver og låser seg slik. Opplever det kun når jeg benytter meg av den eksterne dvd brenneren. Så jeg lurer på om det kan være problemer med brenneren eller om det er problemer med USB2'n som gjør at det blir så mye feil brenning. Noen som har noen tips, eller har vært borti noe lignene. Hadde virkelig satt pris på all hjelp, ganske frustrerendes med alle de feilbrennte platene....

Endret av Cu0m0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt samme problem. Det viste seg å være en konflikt mellom mitt hovedkort/brikkesett og kontrolleren i det eksterne kabinettet.

 

Klarte desverre ikke å løse problemet.

 

Har ingen problemer nå som jeg gikk over til intel brikkesett baserte hovedkort. Nesten synd at intel ikke produserer brikkesett for AMD prosessorer :p Da ViA/Nvidia/Sis osv er mer eller mindre jalla på et eller annet område etter mine erfaringer......

Lenke til kommentar

Takker for infoen. Vet ihvertfall hvor problemet ligger nå helt sikkert. Skal gå til anskaffelse av en intern brenner snart, hadde planer om å gå for en NEC ND-2500A. Så da håper jeg tiden med feilbrennte plater er en saga blott. Alt er jo en forbedring i forhold til hvordan det er nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...