Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så at det ble foreslått en NorthQ-strømforsyning lenger opp. Tror jeg vil slutte meg til det forslaget. PSU-en fra NorthQ leverer 400W, har 120mm-vifte på nedsiden (på samme måte som Fortron Source og MIST), og har et støynivå på 12-17 dB. Jeg tror at 400W, lavt støynivå og prisen på like under 400 kroner gjør nok dette til et veldig godt kjøp.

Lenke til kommentar
Så at det ble foreslått en NorthQ-strømforsyning lenger opp. Tror jeg vil slutte meg til det forslaget. PSU-en fra NorthQ leverer 400W, har 120mm-vifte på nedsiden (på samme måte som Fortron Source og MIST), og har et støynivå på 12-17 dB. Jeg tror at 400W, lavt støynivå og prisen på like under 400 kroner gjør nok dette til et veldig godt kjøp.

Noen med pers. erfaringer med denne PSU'en? Er selv nysgjerrig. Behøver ikke være kvalitet selv om den har det du nevnte.

Lenke til kommentar
Så at det ble foreslått en NorthQ-strømforsyning lenger opp.  Tror jeg vil slutte meg til det forslaget.  PSU-en fra NorthQ leverer 400W, har 120mm-vifte på nedsiden (på samme måte som Fortron Source og MIST), og har et støynivå på 12-17 dB.  Jeg tror at 400W, lavt støynivå og prisen på like under 400 kroner gjør nok dette til et veldig godt kjøp.

Noen med pers. erfaringer med denne PSU'en? Er selv nysgjerrig. Behøver ikke være kvalitet selv om den har det du nevnte.

Yes! Jeg monterte denne PSUen i en bekjent sin PC som led av Q-Tec syndromet (bang- der ble det svart gitt). Viften er temperaturstyrt, så støyen vil variere etter bruk. Jeg synes strømforsyningen var bra, selv om kjøleribbene innvendig lignet mistenkelig på Q-Tec sine.

 

Med de erfaringene jeg selv har, så ville jeg absolutt anbefale denne PSU.

Lenke til kommentar

Har lyst til å bytte ut min Qtech sjøl. MEN - har ikke råd til slike smekre Microplex PSU'er, så må nok holde meg rundt 400,- Har snust litt på denne North Q saken, og vil si den ser fin ut på papiret. Er ute etter en som yter godt, er stille og dette er den billigste jeg har sett hittil (som ikke bærer Qtech navnet).

 

Noen som har innvendinger mot denne i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Da har jeg invistert. Og hva fikk jeg? Jo:

 

- en meget støysvak strømforsyning. STOR forandring fra Qtech. Eneste som bråker nevneverdig nå er CPU vifta.

- stabile og fine spenninger

- personlige så liker jeg utseendet med ingen vifte bak ;)

 

Hva mer kan man forlange av en PSU? Alt i alt :thumbs:

Lenke til kommentar

Synes NorthQ-strømforsyningen ser spennende ut. God ytelse, 120mm-vifte og en fin pris. Det som uroet meg litt ved den testen nevnt her, var at vel høy belastning så bråket NorthQ-forskyningen 37dB, noe som på meg virker rart, siden den står oppgitt med støynivået 12-17dB. Uansett, jeg tror NorthQ sin strømforskyning på 400W er en god, og slett ikke dyr, investering.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...