Gå til innhold

Når skal Nokia begynne å tenke nytt?


Anbefalte innlegg

Når skal nokia tenke nytt!!!!??? den henger fat på 128X128 og dårlige skjermer på de fleste telefoner!!! :dontgetit: Eneste forskjellen er jo nesten design, latterlig. Eneste en telefon som skiller seg ut nesten... hmmm :roll:

 

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia er på vei ut av markedet nå, pga sine kjedelige telefoner, og deres dårlige kvalitet, jeg mener hvem har vel ikke hatt en nokia med feil? Jeg holder fullt og holdent med Sony Ericsson.

Selv har jeg en z600, kjempetelefon til en relativt lav pris! :thumbs:

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Når skal nokia tenke nytt!!!!??? den henger fat på 128X128 og dårlige skjermer på de fleste telefoner!!! :dontgetit: Eneste forskjellen er jo nesten design, latterlig. Eneste en telefon som skiller seg ut nesten... hmmm :roll:

Tja, ikke vet jeg, men TFT-skjermen på 208x176 piksler og 65000 farger på min Nokia er ihvertfall helt rå, og det er stort sett det meste av mobilteknologi på den.

 

Kaller ikke det å henge etter.

 

Men så vil du vel kanskje at en mobiltelefon skal være like kraftig som en bærbar pc.. og kanskje ha like stor skjerm også? :tease:

 

@Rasch: Z600 er jo ikke annet enn en T610 i klappformat. Stor og kladdete i forhold til T610. :sick:

Lenke til kommentar
Nokia er på vei ut av markedet nå, pga sine kjedelige telefoner, og deres dårlige kvalitet, jeg mener hvem har vel ikke hatt en nokia med feil? Jeg holder fullt og holdent med Sony Ericsson.

Selv har jeg en z600, kjempetelefon til en relativt lav pris! :thumbs:

Er de på vei UT av markedet? På grunn av deres dårlige kvalitet? Gutten min, det er ikke 1. april i dag...

Lenke til kommentar

Noen av nokia telefonen tåler ikke en dritt!

altså fuktskade og lignende ting, men det er jo det samme på nesten alle telefonene.

Jeg liker nokia veldig godt, gode menyer og gode telefoner.

 

 

offtopic: hvorfor har nokia aldri komt med klapp telefoner? de har jo bare 7200

 

Samsung f.eks, de har jo s100,s300, e700, v200 og p400.

De har jo nesten bare klapp telefoner!

Lenke til kommentar

Mobiltelefoner tåler generelt ikke å være mobile.

Temperaturforandringer tåler de ikke, for da blir det kondens, fuktighet og fuktskade.

 

Men det største problemet er vel at folk ikke behandler tingene sine noe særlig pent - det er nok der de aller fleste problemene kommer fra.

Lenke til kommentar
Forbrukerrapporten ba 25 selgere anbefale en driftssikker mobiltelefon. Ingen av dem nevnte Nokia, mer enn halvparten anbefalte Siemenstelefoner..

Jeg lurer bare på en ting... stoler virkelig Forbrukerrapporten på selgere?

 

Det gjør ikke jeg.

 

Og de har bare spurt 25 stykker.

 

Som ikke engang kan være i nærheten av en seriøs undersøkelse.

 

Latterlig.

 

Tar hele greia med en spade med salt jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...