Gå til innhold

På jakt etter den ultimate MP3 spiller


Anbefalte innlegg

Jeg har letet i flere uker nå, men finner ingen spillere som tilfredstiller mine krav:

 

- 1GB+ Lagringskapasitet

- 15+ timer spilletid

- MP3 (og evt. AAC støtte)

- FM Radio (og veldig gjerne FM sender)

- Line-in med encoding

- ikke større enn iPod

- tilgjengelig i norge

 

Maks pris ca 2500,- :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jens of Sweden MP300 har også FM sender, men jeg har lest at den ikke er spesielt bra (FM-senderen altså)

 

EDIT: Forøvrig er vel Jens of Sweden på vei til å oppfylle kravene mine også, det neste produktet som kommer derifra vil nok ha spesifikasjon på plass, spørsmålet blir prisen.

Endret av Insomnis
Lenke til kommentar

Kjøp deg Ipod mini. nærmeste du kommer. 7.5timer spilletid (målt, ikke 8 som apple oppgir men det var ikke langt unna heller da). PLuss at dette kanskje er den lekreste spillern på markedet! eneste problem, den er ikke tilgjengelig før april. smør deg med tålmodighet, det gjør hvertfall jeg :)

Lenke til kommentar
Line-in med encoding er ufrvikelig krav!!

svjv har ikke iPod eller iRiver iGP-100 dette!

 

SBS: Prisen har ingenting med hva jeg har råd til, men hva jeg finner fornuftig å bruke av penger på en slik sak ;)

Vel... på det nåverende tidspunkt så vil jeg si at ditt produkt ikke finnes hehe

 

Kanskje om 1 år... :)

 

Hvis du bestiller fra utlandet har du kanskje en sjangs...

Lenke til kommentar
Line-in med encoding, er litt ny i audio verden, men hva er det for noe?

 

http://www.apple.com/ipod/specs.html

Line-in med encoding betyr at man kan koble til f.eks. en CD-spiller, en ordentlig mic og ta opp direkte, og i tillegg encode det i et støttet format f.eks mp3.

 

Det merkelige er at man kan få dette på relativt billige spillere med 128MB, dvs drøye 1000-lappen, men hvis man går litt opp i pris og med mer lagringsplass er det sjelden vare.

Endret av Insomnis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...