Gå til innhold

mShop og ITButikken


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med mShop og ITButikken? Er de pålitelige? Var leveringstiden god? Presterte de, som enkelte andre, å sende deg feil vare?

 

Jeg lurer pga at jeg nå, i løpet av neste uke, kommer til å gå til anskaffelse av en Nokia 6600. Og disse nettsidene var de billigste når det kom til akkurat denne telefonen uten abonnement.

 

(... takker hw.nos' prisguide ...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

servicen fra mShop er genial. bestilte en ting som de ikke hadde på lager (tok tid) så jeg avbestilte, og bestilte i fra noen som hadde på lager, men mshop gikk faktisk så langt at de prutet hos en annen leverandør som var dyere for at jeg skulle få det jeg hadde bestilt til prisen jeg forventet

Endret av dub
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk hatt positive erfaringer med begge to.

 

Bestilte et Canon Powershot S30 fra ITbutikken for to år siden. Beste pris, og jeg fikk det på 4 dager. Har dog ikke hatt noen retur el. lign.

 

Kjøpte en ASUS Spacelink WL500g fra mShop, fikk den på 3 dager. Heller her ingen retur.

Lenke til kommentar

Jeg er helt overveldet over itbutikken hittil. Jeg bestilte i går ettermiddag og nå (ca 15 timer senere) har jeg bilder av pakkene mine som pakkes:

 

Bilde 1 | Bilde 2 | Bilde 3 | Bilde 4 | Bilde 5 | Bilde 6 | Bilde 7 | Bilde 8

 

 

...jeg har handlet _mye_ på nett de siste årene, men har aldri vært borte i noe som virker så proft og kundeorrientert. Det kan hende at kundeservicen eller annet ikke er helt på topp etter kjøpet, men det kan jeg ikke uttale meg om nå.

 

Gleder meg som et lite barn til at 9600xt kortet og Samsung 193T kommer i posten om noen dager....

Endret av Kfinn
Lenke til kommentar

De aller fleste butikkene klarer fint og levere varene man bestiller. Det er ikke en målestokk for service. Det som skjer når du får feil og må returnere ting, det er der de useriøse faller igjennom. Det er i denne gruppen itbutikken er.

Ta en titt på webshopguiden, og se hva andre synes.

 

Når det gjelder de bildene som vises, så har du ingen bevis for at det er akkurat din pakke som pakkes. Uansett viser det en merkelig resursbruk.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...