Gå til innhold

Problemer med Counter Strike!


Anbefalte innlegg

Hallo folkens!

Prøver nå å få installert Half-Life Counter Strike på PCen min, men dette er ikke bare enkelt. Rundt 25-30% ute i installasjonen så blir eg avbrutt med beskjeden:

 

An I/R error occurred while installing a file. This is normaly caused by bad installation media or a corrupt installation file.

 

Så kan eg velge mellom "Abort" og "Retry". Trykker eg Retry kommer bare samme beskjed opp igjen! Har prøvd å installere flere ganger, men det samme skjer hver gang.

 

Hva er galt og hvordan skal eg få fikset dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo folkens!

Prøver nå å få installert Half-Life Counter Strike på PCen min, men dette er ikke bare enkelt. Rundt 25-30% ute i installasjonen så blir eg avbrutt med beskjeden:

 

An I/R error occurred while installing a file. This is normaly caused by bad installation media or a corrupt installation file.

 

Så kan eg velge mellom "Abort" og "Retry". Trykker eg Retry kommer bare samme beskjed opp igjen! Har prøvd å installere flere ganger, men det samme skjer hver gang.

 

Hva er galt og hvordan skal eg få fikset dette?

Kjøpt og betalt i butikken regner jeg med? :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...