Gå til innhold

Printer går amok!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en blekkskriver som er koblet til en pc med xp. Tingen er det at av og til begynner den å spy ut mangfoldige sider med bare noen linjer med rare tegn helt øverst på arket. Jeg må stoppe utskriftene manuelt, for den bare fortsetter og fortsetter.

Dette problemet ser ut til å opstå når jeg skriver ut og printeren f.eks går tom for papir, når jeg da etterfyller med papir, begynner den å spy ut det som jeg forklarte over.

 

Er det noen som har en anelse om hva som gjør dette her? Noen instillinger som er feile eller noe? Hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil det si at printeren er ubrukelig og det er like greit å kjøpe ny? Eller er det fixable? :)

Ja, trolig hvis feilen ligger i selve skriveren, men hvis den er under et år gammel er det vel en garantisak? Sjekk dette i papirene som fulgte med skriveren.

 

Men prøv å re-innstallere driveren først, eventuellt last ned en ny. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...