Gå til innhold

Informasjon fra databutikken.com


Anbefalte innlegg

Denne dumpet nettopp inn i innboksen:

 

Kjære Kunde.

 

Ifølge vårt ordresystem så har du hatt et returærend hos oss til behandling i løpet av de siste 12-18 månedene. Dette var i en tid da vi dessverre ikke kunne leve opp til de forventninger man har når det gjelder behandlingstid og muligens også kvaliteten på utført arbeid.

 

På grunn av dette sender vi deg denne mailen for å informere om endringer i vår returhåndtering. Vi ber deg også om å kontakte oss om du ved en tidligere håndtert retur anser deg berettiget til noen form for kompensasjon.

 

Vi har ikke hatt muliget til å behandle returene slik vi ønsker når vi har fått en kundes tillit, men alt har en forklaring.

 

Tidligere har vi samlet opp returforsendelser hos en av våre logistikkpartnere i Norge. Herifra ble de sendt videre til Sverige for håndtering, en gang i uken. Dette var en effektiv men meget tidkrevende prosess. Sendte man inn sin defekte vare til "oss" dagen før den samlede leveransen skulle gå fra Norge, så ville forsendelsen bli liggende en uke ekstra. I tillegg kom også tiden for postgangen, svenske tollen, håndteringstid og tid for retur til kunde. Noen ganger tok denne prosessen opp til en måned.

 

Mot slutten av fjoråret opprettet vi et eget service og supportsenter med personale i Norge. Dette kontoret har åpent på hverdager kl. 09-16. Hovedårsaken til at dette kontoret ble opprettet var problemene rundt returhåndteringen, da spesielt med vekt på behandlingstiden. Målsettingen er å kunne behandle defekte varer direkte ved ankomst.

 

Returnummer får du som vanlig via hjemmesiden, men support og returrelaterte spørsmål besvares enklest via mail til [email protected] eller via telefon 69 17 91 20.

 

Nå håper vi som tidligere nevnt at du som har sendt inn en retur i løpet av den tiden da saker ikke har fungert tilfredstillende, kontakter oss og forteller hva vi har gjort feil. Vi vil også vite om alt har løst seg eller hva vi kan gjøre for at du skal bli en fornøyd kunde.

 

Vi kan ikke få beklaget nok at det har fungert så dårlig på retursiden, men vi håper å få mulighet å ordne opp i saker nå i ettertid.

 

 

Med håp om et godt samarbeid fremover.

 

Personalet hos databutikken.com

 

Erfaringer omkring handel hos Databutikken kan postes/leses i webshopuiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nix.. hold os oppdatert om hvor lenge svaret tar.

 

Dem tok over 4 måneder at betale meg tilbake mine penger og jeg måtte sende 15 meil, ringe 10x og til slutt grov jeg frem firmaet som behandler "pengene" for dem i Norge og ringte der direkte med min sak og neste skritt var politi anmeldelse. Var ikke for en da at jeg fik pengene mine tilbake. Dette var så stor dose for meg at brevet fra Databutikken kommer ikke til at "veie" nok for meg til at tørre rett og slett at handle med dem. Sier ikke aldri, men det må skje noet ratikalt og jeg må ha beviset fåran meg for jeg tør på nytt. Holder meg nu 100% til sollide Norske websjopper med hyggelige folk som svarer på meil, respekterer Norsk kjøpelov og meg som en kunde. Bra at "g/d-atabutikken" sier at dem skal rydde opp men jeg trenger at se det rent og ryddig over lang tid for jeg vurdere at sette bookmark med dem i "shops" mappen min.

Akkurat nå er det mange seriøse aktører på det norske marked og "g/d-atabutikken" kan bare håpe at matsje dem og så med en fortjent dårlig rykte på seg, tja.. dem kommer sikkert at få kunder og jeg respekterer en som prøver at forbedre seg men etter behandlingen som jeg fik, phua, ekte Norskt for meg, takk.

 

Simon

Lenke til kommentar

kanskje du burde lære deg å skrive "ekte norskt" også? :p

beklager min noe nesevise kommentar på forhånd. spesielt om du lider av skrivevansker, kunne bare ikke dy meg.. ;)

 

hvorfor så negativ til databutikken.com ? bortsett fra det du nevner i posten din.

vurderer å kjøpe en haug med komponenter hos dem, så greit å vite liksom :scared:

Lenke til kommentar

Hvis dem holder det dem lover, og gir meg et HÅNDFAST bevis på at dem virkelig har forandra seg, kan jeg nok vurdere å kjøpe derfra igjen, men det blir ikke før den gang (da?)

 

EDIT: Men noe sier meg at dem går konkurs før dem rekker å gi alle som har møtt dårlig kundebehandling kompensasjon :p

Endret av OgnOmm
Lenke til kommentar

jepps det er teit når folk setter nesen i "spelling", er litt "petty". Jeg er ikke fra Norge, kommer fra Island og bruker min Islandsk Norsk her.

 

OgnOmm.. jeg har ingen tro på at dette holder i det hele tatt fra G/d-atabutikken, de skylder meg mange hundrelapper hvis jeg skal få kompensasjon for all den tid jeg brukte til at få tilbake mine egen penger fra dem. Men tiden viser hvad skjer.

 

PS. Ikke sjans at jeg vil engang prøve og få kompensasjon, etter kriget at få egen penger fra dem, bare når jeg tenker om det som skjedde riser hårene på kroppen og at meile dem igjen når jeg ikke trenger det.. NO WAY!

 

Simon

Endret av Templar
Lenke til kommentar
Jeg mener at databutikken ikke fortjener flere sjanser. La dem brenne, de har selv skyld i det. Er ikke typen som gir folk en andre sjanse...

Dette er latterlig. De fortjener mange sjanser fordi de er en god nettbutikk som leverer det de lover. Har aldri hatt problemer med de, og mange som meg liker databutikken.

 

Om du har en dårlig personlig erfaring kan du ikke starte et korstog på det basis, Mr. Bush.

Lenke til kommentar

Jeg har fått samme mail. kom i dag og svarte i dag. Ikke noe reply men jeg forventer egentlig ikke det. om de gjør det så forstår jeg om det tar litt tid, regener med at det er en del folk som har noe å si om deres problemer med databutikken. Så det kan nok ta en stund før et evt svar kommer men det gjør ingen ting. er som zyberzone veldig enig at dette var super bra av de. ble meget overasket.

 

Go databutikken

Lenke til kommentar

Fikk svar på mailen jeg sendte tilbake til Datorbutikken.

Stod ikke noe annet en at de takket for tilbakemeldingen og at de beklager den lange vente tiden jeg hadde. (7 uker) Det skal ikke skje i fremtiden fikk jeg konsantert. Så da er det vel bare å bestille deffekte varer i stort kvanta så vi får testa dette. ;)

Endret av Slefve
Lenke til kommentar
EDIT: Men noe sier meg at dem går konkurs før dem rekker å gi alle som har møtt dårlig kundebehandling kompensasjon :p

Basert på hva? Dette er en av de største webshoppene i Sverige, og de er ganske store i Danmark og. Tviler sterkt på at de går under med det første. Så lenge de er med på å øke den lille konkurransen vi har på det norske markedet så ønsker jeg de hjertlig velkommen! Hvis de i tilleg klarer å kvitte seg med stempelet som elendige på service så er da det bra bra for det norske markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...