Gå til innhold

Skjermkort,Skjermer forumet?


Anbefalte innlegg

Lurer på om vi kan splitte det forumet slik at vi får en kategori for Skjermer og en for Skjermkort.. Jeg er veldig interisert i skjermkort, men bryr meg lite om skjerm-diskusjon..

 

Noen som er enig? ;)

 

Edit: Post 600 :)

Endret av -razh0r-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egentlig ingen dum idè.

 

MEN;

Da kan du egentlig si det samme om "HK, CPU og Minne", som er tre forskjellige ting, men som også har noe med hverandre å gjøre. Selv om forskjellen skjermkort/skjermer kanskje er større.

 

EDIT: Flere kategorier = mindre oversikt (bare se hva som skjedde på gamer.no-forumet), men akkurat i dette tilfellet støtter jeg forslaget. :yes:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

QUOTE (PoleCat @ 04/03/2004 : 22:30)
Det er egentlig ingen dum idè.

MEN;
Da kan du egentlig si det samme om "HK, CPU og Minne", som er tre forskjellige ting, men som også har noe med hverandre å gjøre. Selv om forskjellen skjermkort/skjermer kanskje er større.

Nemlig. Synes det er veldig uoversiktlig på Skjermer, Skjermkort-forumet nå.. Hadde vært konge om det kunne blitt splittet til to forskjellige kategorier.. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (PoleCat @ 04/03/2004 : 22:30)
MEN;
Da kan du egentlig si det samme om "HK, CPU og Minne", som er tre forskjellige ting, men som også har noe med hverandre å gjøre. Selv om forskjellen skjermkort/skjermer kanskje er større.

Skjermer og skjermkort er jo EGENTLIG to HELT forskjellige ting. (Men på en annen måte har det jo en del med hverandre å gjøre)

Mens hovedkort, cpu og ram har jo bla. fsb til felles. de forskjellige tingene yter i forhold til de andre tingene.

 

Så derfor syntes jeg det er en god idè å dele dette forumet i to :thumbs:

blit mye mer ryddig

Lenke til kommentar

QUOTE (andesam @ 10/03/2004 : 18:17)
QUOTE (PoleCat @ 04/03/2004 : 22:30)
MEN;
Da kan du egentlig si det samme om "HK, CPU og Minne", som er tre forskjellige ting, men som også har noe med hverandre å gjøre. Selv om forskjellen skjermkort/skjermer kanskje er større.

Skjermer og skjermkort er jo EGENTLIG to HELT forskjellige ting. (Men på en annen måte har det jo en del med hverandre å gjøre)

Var det ikke akkurat det jeg skrev da? Sikkert litt dårlig formulert. :blush:

Lenke til kommentar

Hva med å få en uttalelse fra Admin/ForumTech?

 

QUOTE (the coolkid)

jeg støtter det..
hva med en poll?

 

Hjelper vel ikke med en poll hvis det ikke blir aktuelt uansett. Det måtte vel vært hvis forumstyret skal se på det, og vil vite om det er ønskelig eller noe slikt.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

QUOTE (razh0r @ 16/03/2004 : 19:57)
Kan vi få et svar fra en moderator om dette? ;)

vi holder på med å lage et forslag til ny forumstruktur, og det som blir nevnt her nå er vel en av endringene som har blitt foreslått om jeg ikke tar helt feil. alikevel, hvis det er et "offisielt" ønske fra dere brukere så kan det være lurt å sende en epost til [email protected] slik at det ikke blir glemt i den hektiske prosessen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...