Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Problemet er ganske enkelt:

Når jeg prøver å se på "kilde" på nettsider så skjer det ingenting, altså maskina mi plukker ikke pent og pyntelig fram kilden (dvs den åpner ikke notepad, textpad el)

Noen som har en ide om hva som er feil, og hvordan jeg kan løse det!?

 

Molly

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har i grunnen vært sånn en god stund, samme hva jeg prøver å gjøre..(med tanke på at jeg er av hunkjønn skal jeg ikke nekte for at det sikkert finnes ting jeg ikke har gjort eller sjekket :))

Men det hjelper ikke å reboote, og samme hvor lite jeg gjør på forhånd så fungerer det ikke.

 

Hva skal jeg se etter som kan "kjøre i bakgrunnen da"!?

 

Molly

Lenke til kommentar
Typisk Inernet Explorer ja... Idiiotprorgram...

Bomma litt på tastene? :p

 

[/off-topic]

 

IE kan være en liten stabeis til tider, men så lenge de aller fleste sider er optimalisert for IE, bruker jeg det. Innimellom bruker jeg også mozilla.

firefox har en kjekk liten addin som legger til "view page in IE" i contextmenyen. Denne er kjekk hvis siden ser litt snål ut ;)

Lenke til kommentar
firefox har en kjekk liten addin som legger til "view page in IE" i contextmenyen. Denne er kjekk hvis siden ser litt snål ut ;)

Mulig jeg er dum, men hvorfor ikke da bare bruke IE..? :dontgetit:

 

Og en annen ting; Ifølge min og PoleCat's oppfatning skulle du være hjemme i helga.. ;)

 

Edit; Hjemme = Hos (ende)mor..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
firefox har en kjekk liten addin som legger til "view page in IE" i contextmenyen. Denne er kjekk hvis siden ser litt snål ut ;)

Mulig jeg er dum, men hvorfor ikke da bare bruke IE..? :dontgetit:

 

Og en annen ting; Ifølge min og PoleCat's oppfatning skulle du være hjemme i helga.. ;)

 

Edit; Hjemme = Hos (ende)mor..

Bruk mozilla, men med en gang du kommer til en side som bugger høyreklikker du og veøger "view this page in IE" så åpner IE seg rett inn i den siden. Enklere får du det ikke for de få sidene som bugger med mozialla enda.

 

Joda, er "hjemme" @ modem :cry: Sjekker bare postene der jeg har vært aktiv (-kafeen)

Gruer meg fælt til jeg kommer tilbake til leiligheten og skal sette i gang med å ta igjen kafeen... Har heldigvis fri imorgen :)

 

Crack; noen ganger hjelper det å avinstallere IE for så å reinstallere det etter at du har skrudd av og på (ikke varm restart). Men hvorfor lage så mye arbeid for en møkkabrowser..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...