Tokenizer Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jeg sliter maks. Maskinen låser seg fullstendig når jeg kjører swing i Java. (Men kun når ut data enhet er satt til TV og skjermen min) Windows kommer tilbake med en feilmelding som sier at det er skjermkortet sin feil, men jeg vet ikke helt. Windows har ikke akkurat mye bra å vise til når det gjelder feil... Noen som har noen forklaring på dette?
Tokenizer Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Skrevet 4. mars 2004 Hvor finner jeg de beste driverene til Geforce ti4200? Sist jeg prøvde å oppdatere driverene ble windows sint på driverene.
Lautsprecher Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 (endret) det er vel 44.03 som gir best ytelse, men de nyeste er vel mest stabile? Endret 4. mars 2004 av Lautsprecher
Tokenizer Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Skrevet 4. mars 2004 De nyeste driverene funker dårligere enn de gamle jeg hadde.
Nikkor Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 det er vel 44.03 som gir best ytelse, men de nyeste er vel mest stabile? Nei. Eller de nyeste er best på ytelse/stabilitet osv på de nye kortene FX serien. 44,03 er "best" for GeForce 4,3. Prøvde den nyeste driveren på mitt GeForce 3, og bildet ble helt uklart og C&D hakket. Bytte tilbake til 44,03 og alt funket fint.
Lautsprecher Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 det er vel 44.03 som gir best ytelse, men de nyeste er vel mest stabile? Nei. Eller de nyeste er best på ytelse/stabilitet osv på de nye kortene FX serien. 44,03 er "best" for GeForce 4,3. Prøvde den nyeste driveren på mitt GeForce 3, og bildet ble helt uklart og C&D hakket. Bytte tilbake til 44,03 og alt funket fint. du sier nei, og så er du helt enig med meg?
Nikkor Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Det som var til nei, var at de nyeste driverne er mest stabile... Det er de ikke i dette til felle. Litt dårlig forklart av meg. Sorry
Slimshady Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 The error is located between the keyboard and the seat
Mr.Garibaldi Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 The error is located between the keyboard and the seat Tja, virker ikke som PEBKAC hittil. Anyways, hvilken java versjon bruker du, og hvilken jvm bruker du? Hvis du brukere SUN java og Mircrosoft JVM (veldig gammel, men følger jo med en del OS) så kan feilen ligge der. Evt. får du noen problemer når du ikke bruker tv'en?
neXon Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 jeg hadde noe lignende problem når jeg åpnet web sider med java, da frøs maskinen....Trengte bare å oppdatere Java'en på maskinen:D feeeeejnt
Tokenizer Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Skrevet 5. mars 2004 Det snodige er at jeg ikke får noen problemer hvis tv'en ikke er med. Så det er egentlig bare et ufattelig stort irritasjonsmoment de gangene jeg ikke fjerner tv'et. Har nylig lastet ned nyeste jvm med java versjon 1.4.2.
Lautsprecher Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 (endret) The error is located between the keyboard and the seat et lite gullkorn der ja *legges i sig. hvis d r greilt* Endret 5. mars 2004 av Lautsprecher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå