Gå til innhold

Trenger mp3 spiller


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe en mp3 spiller, vil det være best å satse på en liten en med flash minne eller en discman som tar mp3 cder, men da kan man jo ikke bruke den når men løper pga plata da vil hoppe, og bli hakk i. Så en flash spiller blir vel det beste alternativet, siden jeg er endel aktiv vil jeg ikke ha en som er så dyr å erstatte, så en liten mp3 spiller i 1000 kr klassen +-200 hadde vært greit å fått tak i, trenger ikke en med et godt headset da jeg har koss fra før av :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk utvalget rundt på nettbutikkene, eventuelt ta en tur ned til den lokale elektronikk/musikksjappa. Det florerer av MP3-spillere i alle prisklasser, og jeg kan på det varmeste anbefale flash-baserte MP3-spillere. Du kan også se på noen av testene her på hw.no. Det skulle gi en god pekepinn.

 

Forøvrig er punktum, store bokstaver og sånne ting kjekt å bruke - det gjør ting litt mer lesbart.

 

bfisk

Lenke til kommentar

Apacer

 

Denne ble det anbefalt bare med 128 minne, syns det var såpass billig for 256 at jeg heller kjøper det da, er den god, noe å satse på??? Syns den var veldig billig, kanskje litt lite display også, men what the hell, skal jo ikke sitte å se på den 24/7

 

 

Edit : Iriver

 

Fant denne, og en kompis anbefaler meg iRiver, dyrt for så lite minne, men viss det er kvalitet så.

Endret av DraZeN
Lenke til kommentar
Takker for alle svar, for en tid tilbake siden var det en som anbefalte jazpiper ubit 128, er den noe å satse på, jeg skal ha en som bruker vanlige batterier og ikke blir oppladet i usben, siden man da må ha en usb for å lade den!

USB må du jo stort sett ha uansett, da!

 

bfisk

Lenke til kommentar
Takker for alle svar, for en tid tilbake siden var det en som anbefalte jazpiper ubit 128, er den noe å satse på, jeg skal ha en som bruker vanlige batterier og ikke blir oppladet i usben, siden man da må ha en usb for å lade den!

USB må du jo stort sett ha uansett, da!

 

bfisk

Jeg mener for å lade batteriet

Lenke til kommentar

JJ , men viss jeg f.eks, skal på en lengre tur, og har den med meg, så er det jo litt kjipt å bli fri for batteri, istedefor å låne usb porten på statoil så kjøper jeg meg et batteri ;)

 

 

Edit : iRiver

 

Da var denne spilleren bestilt, så den som var litt billegere som ble anbefalt, men jeg går for denne, god kvalitet, litt lite minne, men skal jo bare bruke den når jeg er ute å trasker, så trenger ikke allverden, dessuten når jeg finner noe musikk så hører jeg på det en god stund :p

Endret av DraZeN
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...