Gå til innhold

N-gage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det finnes ikke noe eksternt kamera til Nokia N-Gage. Men hva skal du egentlig med kamera på en mobiltelefon, når det finnes vanlige digitalkameraer!

Da er det bare å overføre bilder fra pc'en over til din N-Gage via USB-kabelen som følger med til telefonen når du kjøper den. :thumbs:

Lenke til kommentar
Så et billig 2MP kamerea med bluetooth i siste T3 (UK edition). Det kan laste over bildene til Series 60 telefoner og til PC. Narvesen har 25% off på utenlandske blader, løøøp og kjøøøp

Da blir vel litt av vitsen borte eller hva? om man skal dra med seg 2 dingser, kan man like gjerne ha vanlig lite digitalkamera med seg...

Lenke til kommentar
I følge Nokias N-Gage ansvarlige på østlandet utvikler Nokia et kamera for N-Gage as we speak.

MEn hvorfor vente så lenge med å lage et kamera til den??

Den har ikke akkurat vært nokias største salgsuksess da ;)

Så hvorfor lage kamera til den? Hadde jeg vært Nokia hadde jeg stoppet produksjonen, brent alle mapper og latt som den aldri hadde fantes... :p

Lenke til kommentar

Så hvorfor lage kamera til den? Hadde jeg vært Nokia hadde jeg stoppet produksjonen, brent alle mapper og latt som den aldri hadde fantes... :p

Om den ikke har solgt så mye ENDA er det helt klart et godt marked for den. Prisene vil fortsette å synke og straks den er lav nok til at den reelle målgruppen (10-15 åringer) har råd til den, kommer salget til å eksplodere.

 

Har hatt en N-Gage i butikken man kan prøve siden en liten stund før jul og de aller fleste som prøver den syns den er dritstilig, dog litt dyr.

 

Jeg tipper salget skyter fart til sommeren jeg!

Lenke til kommentar

 

vel,, helt usaklig å si slik......tro jeg også at n-gage kommer til å ta av......

Dersom folket for vite mulighetene dens....(folk flest er forsatt vandt til 3310)

vi som sitter her på forumet har hatt det meste av mobil å ting å tang å når den tid kommer at folk for øynene opp for n-gage selger den som bare det, vil folk ha "exstra tilbehør" som fks kamera......

Derfor sitter nok Nokia å "utvikler" et cam til den....

 

Vertfall min personlig mening!

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...