Gå til innhold

Headset til rundt 500 - 2000,-


Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et godt headset, som er lukket, har god og fyldig samt ren lyd.

 

Jeg har drevet å kikke litt rundt, og funnet noen favoritter.

Blant annet HD580 fra Sennheiser. MEN prisen på det var dyrisk her til lands, 2,4k uten moms. Noen som har noen erfaringer med dette headsetet ? Eventuelt noen som vet hvor man kan få testet slike ?

 

Og eventuelle forslag hadde det vært konge om dere kom med URL til et sted man kan få kjøpt det =)

 

( (S)Porta pro fra koss kan dra meg i fletta, det er ikke godt nok, de er for små, samt for åpne, hører for mye om hva som skjer rundt meg.)

 

Mvh Rolf :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan anbefale det jeg bruker selv god nok lyd isolering kan klare effektiv 102.5 db på øret og i tillegg alle frekvenser mellom 15 og 20k hertz altså mer en nok for det menneskelige øret til rundt 1000 lappen

 

sony dj settet tror det er 800 det er ikke det minste ikke det største til 1600 men man har dette også

Lenke til kommentar
jeg kan anbefale det jeg bruker selv god nok lyd isolering kan klare effektiv 102.5 db på øret og i tillegg alle frekvenser mellom 15 og 20k hertz altså mer en nok for det menneskelige øret til rundt 1000 lappen

 

sony dj settet tror det er 800 det er ikke det minste ikke det største til 1600 men man har dette også

mulighet til å skrive litt mer fyldig om hvilket headset det er ?

Lenke til kommentar

Jeg har testet sr-80 og de er på ingen måte et dårlig par med headphones men jeg ville heller betalt litt mere for komforen og kvaliteten på hd580!

 

sr-80 har litt skarp diskant etter hva jeg hører på www.head-fi.org men jeg har ikke testet de lenge nok til å kunne komentere dette. La merke til at de er litt vonde å ha på seg i lengden

 

har selv hd580 og de er veldig gode a ha på seg og har veldig fin og klar lyd og bassen er heller ikke så verst at det gjør noe. Ledningen kan dessuten skiftes ut hvis den blir ødelagt og dette er såklart et stort pluss når vi snakker om hodetelefoner i denne prisklassen.

Har ikke testet med forsterker men har planer om å kjøpe meg en så snart jeg har penger til dette :)

Lenke til kommentar
Har selv hd580 og de er veldig gode a ha på seg og har veldig fin og klar lyd og bassen er heller ikke så verst at det gjør noe. Ledningen kan dessuten skiftes ut hvis den blir ødelagt og dette er såklart et stort pluss når vi snakker om hodetelefoner i denne prisklassen.

Når du skriver, "Bassen er heller ikke så verst at det gjør noe." , hva mener du da, er det godt trykk, eller er det formidabelt ?

 

Jeg må ha noen som kan trøkke litt godt i øregangene mine ;).

 

En annen ting, hvordan er disse på utside støy, er det lett å høre bråk som skjer rundt deg ?

 

Rolf

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...