Gå til innhold

Hjelp! PCen spiller ikke av DVD lengre!


Anbefalte innlegg

Ok..det begynte med at jeg skulle lage en logo til Call of Duty klanen min, så jeg tenkte at det ville passe å ha et bilde fra Band of Brothers, siden jeg er en stolt eier av tin-box collection. Derfor tenkte jeg å spille av DVD'en og trykke "print screen" slik at jeg kunne få det bildet jeg ville ha. Men det ville ikke pcen. Neida. Pcen vil ikke spille av DVD-filmer!!! Det har gått an så mange ganger før, faktisk var det med denne pcen jeg så Band of Brothers først med! Fra Windows media player kommer denne feilmeldingen:

 

"Kan for øyeblikket ikke spille av DVD-video. Prøv å øke antallet farger som vises på skjermen, eller reduser skjermoppløsningen. Hvis du vil ha flere løsninger, kan du klikke Mer informasjon for å få tilgang til feilsøking for DVDer."

 

Fra Realone player kommer denne:

The DVD cannot be played. Key exchange for DVD copy protection failed.

 

Fra InterActual player kommer denne feilmeldingen:

Error PL4013: Playback failed due to a problem with the video subsystem. You may be using an unsupported display mode or your system may not have a working decoder installed. Please ensure that your DVD decoder is functioning properly by launching it from Start | Programs. Click “Help Online” for details on how to correct this problem.

 

 

Hva er gale? Har jo sett DVD-filmer før med pcen!

Takker stort på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra Windows media player kommer denne feilmeldingen:

 

"Kan for øyeblikket ikke spille av DVD-video. Prøv å øke antallet farger som vises på skjermen, eller reduser skjermoppløsningen. Hvis du vil ha flere løsninger, kan du klikke Mer informasjon for å få tilgang til feilsøking for DVDer."

Det står jo der hva du skal gjøre, øke antall farger på skjermen eller redusere oppløsningen.

Går ut ifra at du har prøvd det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...