Gå til innhold

Juksekoder i minesveiper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenker på den minesveiperen som du kan spille i MSN messenger.

 

Jeg har en kompis som jeg banker i alt, bortsett fra minesveiper. Og det er han så ******* høy på pæra for. Derfor må jeg slå han litt grundig.

Suger du, så suger du muffe, og det er ingen grunn til å skamme seg over. Det er viktigere ting i livet enn minesveiper, og jeg synes du skal holde deg for god til å jukse.

 

Kan du ikke vinne med fair play, er det bedre å tape!

 

bfisk

 

 

og btw: minesveiper går ikke ut på å lukke øynene og klikke. Det går ut på å gjenkjenne mønstre, bruke sannsynlighet og ... ja ... du må ha litt flaks av og til også :)

Lenke til kommentar
Det går ut på å gjenkjenne mønstre, bruke sannsynlighet og ... ja ... du må ha litt flaks av og til også :)

Sannsynlighet?

Gjennkjenne mønster, bruke øynene og resten flaks.

Ved enkelte mønstere vil det være flere mulige gjemte miner. Da må se hvilke ruter som sannsynligvis skjuler en mine. Når logiske slutninger ikke holder, må sannsynligheten taes i bruk. Men jeg er enig i at det kanskje blir noe søkt.

 

bfisk

Lenke til kommentar
Fjusk i online spill er totalt smaksløst. Man får kanskje respekt av å vinne i minesveiper, som det ble nevnt tidligere, men hvis man vinner med fjusking, så får du ikke mye respekt av det... Selvfølgelig finner jo sikkert ikke motparten ut av det, men allikevel:

:thumbdown: NEI TIL FJUSK I ONLINE-SPILL!!! :thumbdown:
Lenke til kommentar
Jeg tenker på den minesveiperen som du kan spille i MSN messenger.

 

Jeg har en kompis som jeg banker i alt, bortsett fra minesveiper. Og det er han så ******* høy på pæra for. Derfor må jeg slå han litt grundig.

Suger du, så suger du muffe, og det er ingen grunn til å skamme seg over. Det er viktigere ting i livet enn minesveiper, og jeg synes du skal holde deg for god til å jukse.

 

Kan du ikke vinne med fair play, er det bedre å tape!

 

bfisk

 

 

og btw: minesveiper går ikke ut på å lukke øynene og klikke. Det går ut på å gjenkjenne mønstre, bruke sannsynlighet og ... ja ... du må ha litt flaks av og til også :)

hmm, "banker du han i alt" du ja....hoho, jeg trokke du har spillt mange nok spill jeg med han jeg..... :yes: jeg er litt enig bfisk :p ..... dette her var for dårlig Muffe

 

hahahahha

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...