Gå til innhold

Samsung 193T


skuta

Anbefalte innlegg

Fikk nylig min Samsung 193T, og jeg må si jeg er stort sett fornøyd.

 

Fargene og skarpheten er utrolige.

 

Det eneste er dette med etterslep, eller "ghosting" i spill.

 

Jeg hadde faktisk trodd det skulle være litt bedre. Man ser tydelig at ting henger igjen i forhold til en middels god CRT skjerm. Jeg hadde trodd at forskjellen skulle være mindre akkurat her.

 

Er skjermen bare ikke bedre, eller kan jeg ha noe feil instillinger :/

 

Kjører DVI, 1280 x 1024 @ 60 Hz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg har sett av LCD, så er det faktisk 17" skjermene som er best til spilling, selv om oppdateringen er den samme som på 19". Jeg har tilgode å se en god 19" LCD spillskjerm. 17" derimot, det finnes det mange av :). også Samsung 173T.

Lenke til kommentar

Hei ;)

 

har denne skjemen selv. Jeg spiller en del CS og kan si at den er helt ubrukelig til det :(

 

Hvis du ikke har gjort det kan du prøve å sette på clear type og se om det hjelper deg litt.

 

Ellers er det jo en glimrende skjem til annet bruk da :D

 

btw har lagt ut skjemen min til salgs på bruktmarkedet ^^

 

/steinih

Lenke til kommentar
Det jeg har sett av LCD, så er det faktisk 17" skjermene som er best til spilling, selv om oppdateringen er den samme som på 19". Jeg har tilgode å se en god 19" LCD spillskjerm. 17" derimot, det finnes det mange av :). også Samsung 173T.

støtter deg i dette spurven.

 

Når det gjelder etterslep er det svært lite du kan gjøre da, bortsett fra å sørge at den ikke står ute i kulda og blir kald, da er det enda værre med etterslep. Ha romtempratur så skal dettte gå bra.

Lenke til kommentar
skuta Skrevet 03/03/2004 : 17:14

  Fikk nylig min Samsung 193T, og jeg må si jeg er stort sett fornøyd.

 

Er det lenge siden du bestillte ? (hvor bestillte du og hvilken farge)

Jeg bestillte nemlig min 10/1-04, og har enda ikke fått den.

 

-PA-

Bestilte fra NOREK (som er samme som komplett) sist lørdag, fikk den i dag.

Lenke til kommentar
Min 191T har nesten ikke ghosting i det hele tatt, har funnet ut at skjermen må "kjøres" inn før den begynner og virke skikkelig m henhold til ghosting... Første uka var jaevlig, men nå er den nydelig (har hatt den i 7-8 mnd)

Spørs om det egentlig er skjermen du "kjører inn" da?

Kanskje det heller er du som har blitt vant til, eller mer tolerant ovenfor Ghosting?

;)

Lenke til kommentar
QUOTE (ASCIWhite @ 03/03/2004 : 20:38)

Min 191T har nesten ikke ghosting i det hele tatt, har funnet ut at skjermen må "kjøres" inn før den begynner og virke skikkelig m henhold til ghosting... Første uka var jaevlig, men nå er den nydelig (har hatt den i 7-8 mnd) 

 

 

Spørs om det egentlig er skjermen du "kjører inn" da?

Kanskje det heller er du som har blitt vant til, eller mer tolerant ovenfor Ghosting?

 

 

Nops, ingen ghosting her :) Det hjelper også og ha DVI kabel isteden for den analoge......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...