Gå til innhold

sx1 og firmware


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ok men eh smiske smiske ingen som har den og kan maile den eller evt. gi meg en link, har problemer med lyd og hastighet på menyer skal vist være bedre på fw07, kjøpte mobilen min på elkjøp så det er nok ikke mye hjelp å få der (det er de eneste som har subsidierte telefoner for tele2) ;)

Endret av Jaketten
Lenke til kommentar
Å ok men eh smiske smiske ingen som har den og kan maile den eller evt. gi meg en link, har problemer med lyd og hastighet på menyer skal vist være bedre på fw07, kjøpte mobilen min på elkjøp så det er nok ikke mye hjelp å få der (det er de eneste som har subsidierte telefoner for tele2) ;)

Som flere her har sagt. Du kan få det hos en mobil reperatør! Makan

Lenke til kommentar
Å ok men eh smiske smiske ingen som har den og kan maile den eller evt.  gi meg en link, har problemer med lyd og hastighet på menyer skal vist være bedre på fw07, kjøpte mobilen min på elkjøp så det er nok ikke mye hjelp å få der (det er de eneste som har subsidierte telefoner for tele2) ;)

Som flere her har sagt. Du kan få det hos en mobil reperatør! Makan

Problemet er at jeg ikke gidder å betale i dyre dommer for det, er vel kanskje derfor jeg spør fint i forumet ELLER, kanskje litt vanskelig å forstå det da eulogy.

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ikke gidder å betale i dyre dommer for det, er vel kanskje derfor jeg spør fint i forumet ELLER, kanskje litt vanskelig å forstå det da eulogy.

det er HELT gratis å få deg gjort hos en mobilreperatør!

 

det er IKKE MULIG å få gjort det på noen annen måte!

Lenke til kommentar
Å ok men eh smiske smiske ingen som har den og kan maile den eller evt.  gi meg en link, har problemer med lyd og hastighet på menyer skal vist være bedre på fw07, kjøpte mobilen min på elkjøp så det er nok ikke mye hjelp å få der (det er de eneste som har subsidierte telefoner for tele2) ;)

Som flere her har sagt. Du kan få det hos en mobil reperatør! Makan

Problemet er at jeg ikke gidder å betale i dyre dommer for det, er vel kanskje derfor jeg spør fint i forumet ELLER, kanskje litt vanskelig å forstå det da eulogy.

Sjekk svaret til arehei du. Tror du gikk på en liten smell der ja. Hadde den vært tilgjengelig på nett så hadde du nok allerede hatt fw 07! Som arehei skrev, du får ikke gjort det på en annen måte enn å ta med mobilen til mobilreperatør. Koster ingenting heller bortsett fra tiden din.

Lenke til kommentar

Ingenting er umulig, det umulige tar bare lengre tid.

Var hos klart svar de ville ikke oppdatere min mobil for jeg ikke er netcomkunde det ville eventuelt koste meg 500 kroner (uaktuelt).

Ingen her i byen som har tele2/telenor dvs de må sende den ut av byen da tar minst 1 uke så det gidder jeg ikke.

Hmm så vil ikke si jeg gikk på en smell nei, det var et enkelt spørsmål som det burde være mulig å svare høflig på enkelt og greit.

Gidder ikke bry meg med det mere har ikke tid.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...