Gå til innhold

Powercolor 9600Pro 128 AIW spørsmål


Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe et Powercolor 9600Pro 128 AIW, fra komplett til 2100 ca.. Er dette et ok kort? og etter det jeg har forstått er det med fjernkontroll, noe som jo kan være kjekt å ha til tider. Men det er 8x agp, er det bakoverkompatibelt? jeg har ett asus 4x hovedkort.

Eller er det noen andre tilsvarende kort som er dugendes? er ingen som har noe særlig med radeon kort på lager nå ser det ut som, alle er ventet inn i midten, slutten av mars, og jeg kan ikke vente så lenge :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vel et bra kort det... Men alvorlig, 9800 Pro selges for ca samme prisen, om du virkelig ikke har behov for AIW anbefaler jeg på det sterkeste å kjøpe dette kortet i stedet.

 

Når det gjelder bakoverkompabilitet skulle det gå bra, i alle fall etter det jeg har hørt. Har selv MSI KT3V med 4x AGP, og jeg får mitt Sapphire Radeon 9800 Pro på tirsdag. Håper og regner med det går bra, ettersom en kamerat av meg kjører sitt 9800 Pro på 4x AGP! :thumbup:

Lenke til kommentar

hmmm fant faktisk et powercolor 9800 pro som de hadde på lager ja, må ha sett en annen vei for ikke å ha sett det, og ett annet kommer inn 5 mars.. men er det egentlig noe forskjell på sapphire og powercolor? ser de ligger litt forskjell i pris her og der

 

hmm og hva er igrunn forskjell på PRO og Atlantis Pro ?

Og på Lite-Retail og Full-Retail?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...