Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen fra hadeland her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Err, en ting da..

det er ikke igjennom strømmen, men de legger inn egen kabel til huset, hvor du kan få internett, telefoni og TV igjennom..

 

Farten du snakka om stemmer den, og det kommer til privatpersoner.

Eneste er at jeg tror prisen er 450,- for 2Mbit og 750,- for 10Mbit - men jeg er ikke helt sikker da..

 

Skal snakke med en kamerat av meg, han har alle papirer det finns angående dette:)

 

btw, Brandbu her..

Lenke til kommentar
Kan kanskje ta noe tid:

 

Klipt fra www.henett.no:

"....bedriftsmarkedet primært, og privatmarkedet sekundært...."

Har ihvertfall fått hørt at enten 1. mars eller 1. april så fyrte dem opp bedriftene..

 

privatmarketed er vel til sommern eller no, usikker..

Lenke til kommentar
Håper det kommer til sommer'n eller før :love:

Hater telenor's 1024/256 :devil:

Det er vel ikke all verden de skal bygge ut i år, de skal vel begynne med noen av sentrumene og tilhørende store byggefelt oppover langs viggadalen.

De har vel ikke lagt kabel til Jevnaker men den skal vel påbegynnes i år svjv.

Lenke til kommentar
Hva med Julibakka? Tipper du har gravd frem litt info ang. der? ;)

De har ikke gitt meg noe info utover det som de selv har gitt ut i form av pressemeldinger, de hadde ikke i januar bestemt seg for hvilke områder som ble utbyggd først men de skulle offentligjøre dette på vårparten når man kunne begynne og grave igjen.

Det er jo masse hus i julibakka så jeg vil tro det er et område hvor man vil komme til og bygge ut, dog så tror jeg personlig at briskebyen og sentrum er de første områdene som kommer.

Lenke til kommentar

<info fra HEnett>

Boligbebyggelse, næringsvirksomhet og offentlige lokasjoner

- i sentrumsnære områder

Neste år (2004) blir Hadeland Energi AS? oppstartåret som tilbyder av innholdstjenester til sluttbrukermarkedet på Hadeland. Vår målgruppe er både private, bedrifter (tjenesteytende og produksjon), samt kommunale, fylkeskommunale og statlige lokasjoner. De første kundene tilbys bredbåndstjenester fra 2. og 3. kvartal 2004. Utbyggingsstrategien innebærer en prioritering av sentrumsnære områder i Hadelandsregionen (sentrale boligstrøk på Brandbu, Jaren, Gran, Roa, Grua, Harestua og Jevnaker. Utbyggingen er kapitalkrevende og baseres på kommersiell utrulling ? som igjen er avhengig av nødvendig etterspørsel i markedet. Aksessnettet ut til kundene blir med andre ord utbygd områdevis avhengig av responsen i markedet.

 

Jan A. Olsen meddeler at det i 2004 tas sikte på å bygge ut tre sentrumsnære områder ? med intensjon om et utbyggingsområde i hver av Hadelandskommunene. Arbeidet med å analysere og vurdere aktuelle områder er allerede igangsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...