Jump to content
Sign in to follow this  
Christian86

Hva burde jeg gjør med min Panasonic?

Recommended Posts

Hei,

en del av dere har vel sett innleggene om en tildels skuffende BT hos Panasonic.

Jeg regnet med at den skulle være innskrenket, men at den støtter kun 1 veis kommunikasjon vireker rart.

 

Har prøvd å ringe Panasonic for å få hjelp, men de sender meg til anovo som sender meg tilbake til Panasonic. I dag skulle jeg bli ringt opp, men det skjedde ikke.

 

Burde jeg bare vente eller er det noen tips på hva jeg kan gjøre?

Har sendt panasonic mail ca 2 dager etter at jeg fikk den om problemene, men de nekter svarer ikke.

 

 

*glede seg til 8910 kommer* :love:

Edited by Christian86

Share this post


Link to post

jeg kan ringe Anovo når jeg er på arbeid i morra. muligens de er mer villig til å svare en forhandler enn en privat kunde...

Share this post


Link to post

Da har jeg fått svar fra Panasonic Norge og Panasonic Nordic.

Begge ser på saken. Norge kontoret skal prøve å få butikken til å sende en av deres telefoner til dem slik at jeg er sikkret en med A30 og så kan jeg komme og bytte

Share this post


Link to post

yup.

I følge den hos Panasonic Norge som kunne mye om dette, dreide det seg om at telefoner med M3000 skulle ha A30.

Min hadde ikke det, derfor fikk jeg alle problemene

Share this post


Link to post

Har du prøvd å løse problemet gjennom forhandleren der du kjøpte telefonen?

 

Forresten: topicen din var helt sinnsykt dårlig. Den sier jo ingenting om hva tråden dreier seg om.

 

bfisk

Share this post


Link to post

den nye kom i begynnelsen av januar. I hvert fall i følge alle forumene jeg har funnet som har noe om X70.

 

Panasonic kunne ikke forstå hvorfor min som var så ny ikke hadde den. Min hadde A28 så lefdal må hatt den rimelig lenge inne tror jeg. Nå har jeg faktisk spart butikken for mye problemer. For sjansen er ganske stor for at de andre også har samme software ettersom de ble levert til dem samtidig

Share this post


Link to post
Har du prøvd å løse problemet gjennom forhandleren der du kjøpte telefonen?

 

Forresten: topicen din var helt sinnsykt dårlig. Den sier jo ingenting om hva tråden dreier seg om.

 

bfisk

 

altså, hvis du leser tråden om Lefdal som jeg postet så forstår du hvorfor jeg ikke ville ned dit med det første. Har sendt mail til butikken ja, men ikke fått noe svar.

Mailen sendte jeg mandag. Så ja, jeg har prøvd å få hjelp av butikken, men vet også av erfaring at jeg ville bare blitt bedt om å sende den inn eller så ville jeg fått en ny en med samme problemene, ettersom alle de hadde var levert samtidig og med stor sjanse da også hadde software.

 

er enig i topic, men regnet med at folk som faktisk hadde sett de andre postene om Panasonicen som jeg la ut forstod det. Var snakk om korte intervaller. Men jeg får vel ta formuleringen på egen kappe.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...