Gå til innhold

Krise! filer forsvant


Anbefalte innlegg

Det forsvant 50GB med filer her idag. Hardisken viser at jeg ikke har fått noe mere plass, men filene er borte. Har prøvd Pc inspector file recovery og virtuallab men de finner heller ikke filene. Bruker også norton protected files men der var de heller ikke.

Har noen noe forslag hvordan disse filene kan reddes.

Bortsett fra ibas (jeg driter ikke gull heller da) ;)

Alle forslag mottas med takk.

Endret av Zhor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, jeg opplevde mye det samme for tre dager siden. Akkurat kjøpt meg to 7k250 120GB disker som jeg har i USB/FW kabinetter. Disse hadde jeg fullt opp med 50GB fra en kamerat. Så skulle jeg kopiere alt fra min gamle 7k250 160GB disk over på disse to 120GB diskene for så repartisjonere 160GB disken. Men midt i kopieringen så gikk strømmen i 0.5 sekund, og når maskinen restartet så sa den "error loading OS".

Jeg satt i CD-ROM og W2k CD og valgte "repair", men den fant ingen install å reparere.

Så jeg valgte at den skulle legge inn W2k på nytt, men da jeg skulle velge partisjon å legge det på, så var c:\ "damaged or unreadable", og det var den eneste partisjonen.

Jeg valgte c:\ og formaterte til NTFS, men når installen var ferdig så fant jeg ut i diskmgmt.msc at begge 120GB diskene var 100% unallocated, og 160GB disken var unallocated utenom c:\

Så da satt jeg med 2.5 GB brukt og 400GB ledig plass :)

Selv om jeg har mistet ALT så var det en deilig følelse å kunne starte helt på nytt.

Det var jo egentlig ikke noe livsviktig på diskene (har hvertfall ikke kommet på noe) så jeg overlever fint.

 

Er oppe i 42GB brukt nå.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...