Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Legge til litt vekt på penisen


Vigji^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vigji^, Høres helt absurd ut å forstørre penisen.

Operasjoner er risikofylte.

Men, det burde virke å bruke psyken for å gjøre dingsebomsen lengre. Men det er sikkert ikke lett å få så stor kontroll over psyken sin.

Tror ikke han tenkte på operasjoner. Det var en luguber(?) nettside hvor man skal betale for tips om hvordan man får større penis. Ergo, ingen operasjoner.

 

Selv tar jeg bare noen runder med denne:

penis_pumpe.jpg

 

Mye billigere :p

 

 

Quartermaster Clerk: One Swedish made penis enlarger pump.

Austin Powers: That's not mine!

Quartermaster Clerk: One credit card receipt for Swedish made penis

enlarger...signed by Austin Powers.

Austin Powers: I'm tellin you baby, that's not mine!

Quartermaster Clerk: One warranty card for Swedish made penis

enlarger pump...filled out by Austin Powers.

Austin Powers: I don't even know what this is! This sort of thing

ain't my bag, baby!

Quartermaster Clerk: One book...."Swedish Made Penis Enlarger Pumps

and Me: This Sort of Thing is my Bag, Baby!", by Austin Powers.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Men folkens, ikke stå og bruk tid med linjalen, det fins viktigere ting her i livet enn noen centimeter her og der.

Jeg har faktisk aldri målt min med linja... men jeg har vel sån halveis peil på ca. hvor stor den er da.

Målebånd / linjal - same shit, different name ...

 

_

johanf

Lenke til kommentar
Jeg målte i går, den er på 11cm. Føler meg litt flau når jeg skriver dette. Heldigvis er det anonymt. Er dette normalt for en gutt på 17, snart 18år?

11cm var da ikke så altfor stort, men det er alltid noen som har mindre. Om du er misfornøyd så kan du oppsøke en lege og fortelle om problemet ditt. Så en tråd på en annen forum som hadde 9cm erigert, og han fikk hjelp av leger++ (3dmaxx.com) ;)

 

Ed: min er 17cm, det er vel ok? Ingen har klaga så langt :p

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Men folkens, ikke stå og bruk tid med linjalen, det fins viktigere ting her i livet enn noen centimeter her og der.

Jeg har faktisk aldri målt min med linja... men jeg har vel sån halveis peil på ca. hvor stor den er da.

Målebånd / linjal - same shit, different name ...

 

_

johanf

Jeg har ikke brukt målebånd heller. Men som sakt jeg hveit sån ca. lengde, det ved hjelp av øye mål. Dermed så er den kanskje mindre en det jeg regner med, eller større. Gidder ikke måle. Fåretrekker å ikke vite det. Er vel kanskje normal, regner med det. Håper på det da.

Lenke til kommentar

nå skjønner jeg hvorfor de sender ut så sinnsykt med spam mail ang penis forstørrelse.

 

trodde ingen tok dette alvorlig jeg, så feil kan man ta.

 

btw så er 15 cm vanlig størrelse. kvinner har ikke plass til mer enn 12 cm der nede, så det er bare psykisk at det har noen virkning med stor snobb. faktisk er det vondt for kvinner om du er stor.

 

er for lat til å trykke på shift-kanppen idag. :)

 

lykke til med å få deg en større manndom.

Lenke til kommentar
nå skjønner jeg hvorfor de sender ut så sinnsykt med spam mail ang penis forstørrelse.

Er ikke det en grunnleggende markedsførings-regel da? Skape et behov man ikke hadde, for så å si "sjekk her, vi har tilfeldigvis løsningen på problemene dine"?

Lurer på om mange til og begynne med ikke tenkte noe over penisstørrelse, men etter å ha mottatt masse spam begynt å tenke "oioi, kanskje de har rett - jeg burde kanskje smelle på en 4-5cm til" ?

Lenke til kommentar
Har bestilt en hau med piller nå! Skal bli gøy og se resultater!

Si i fra om du merker no da. Jeg tviler det kommer til å skje no, er vel bare bøll det der.

 

Om det virkelig hjelper hadde det vert fristanne, men om det er slik at det kan gjøre mer vont for damene, ja da trur jeg ikke jeg gidder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...