Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Legge til litt vekt på penisen


Vigji^

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper ingen tar dette useriøst! Det er 100% seriøst fra min side.

 

Jeg har tenkt litt her nå.. Og jeg vurdere og blir medlem av dette:

http://www.penis-health.com/join.html , Leste så mye bra om det på denne siden:

http://www.build-penis.com/penis-enlargement-exercise.html

Er det noe og satse på?

Hva er gjennomsnitts lengden på penisene?

Jeg vet ikke om min er liten akuratt, men hadde vært greit med litt extra for og si det sånn..

Finnes det andre (bedre) sider en denne? Gratis sider? Vil ha mest mulig info før jeg betaler for dette..

 

Ingen kan vel si at 10cm extra hadde vært noe?

Står jo: add 1-4 inchs. (1 inch = 2.54 centimeters).

 

Takker for alle seriøse svar!

 

Edit: En liten skrivejon..

Endret av Vigji^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er ikke noe å satse på. Er garantert bare bullshit hele greien. Eneste som kan funke er en operasjon, man kan enkelt og greit ikke spise pikken stor. Men en operasjon er litt risky da...jeg hadde ikke risikert å miste lillegutt uansett hvor liten den er..

 

Er du virkelig så kortvokst der nede?

Endret av lodott
Lenke til kommentar
Nei det er ikke noe å satse på. Er garantert bare bullshit hele greien. Eneste som kan funke er en operasjon, man kan enkelt og greit ikke spise pikken stor. Men en operasjon er litt risky da...jeg hadde ikke risikert å miste lillegutt uansett hvor liten den er..

 

Er du virkelig så kortvokst der nede?

Nja, er ikke helt sikker om den er så kort vokst. Men Hva er gjennomsnittet?

Lenke til kommentar
Nja, er ikke helt sikker om den er så kort vokst. Men Hva er gjennomsnittet?

For norske menn mellom 13 og 17 cm, men andre steder i verden (negere hvis det er lov å si sånt :p ) går vel ofte for å ha større lem.

 

Men husk at det er snakk om erigerte peniser da, og lengden må måles helt inne fra penisroten ut til tuppen.

 

Slappe peniser er jo alltid mindre - hvor mye mindre varierer veldig fra person til person.

 

 

PS. Den sida du viste til er med 99,9999999% bare bullshit!

Lenke til kommentar
Nei det er ikke noe å satse på. Er garantert bare bullshit hele greien. Eneste som kan funke er en operasjon, man kan enkelt og greit ikke spise pikken stor. Men en operasjon er litt risky da...jeg hadde ikke risikert å miste lillegutt uansett hvor liten den er..

 

Er du virkelig så kortvokst der nede?

Men kvinner kan spise pikken stor, jeg vet det............... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det burde vel gå ann og få strekt den litt. Hvis du hadde tat en Piersing og hengt noen lodd. Slik noen nevnte lit tidligere.

 

Det fungerer og strekke andre lemmer som armer og bein, med de har jo bein i seg da. Der brytes beinet opp, strekes noen millimeter, for så å gri sammen igjen. Det er kanskje ikke så lett med en penis, grunnet at den ike har bein.

Lenke til kommentar

En ting til. Gjennomsnittslengden er vel på ca. 15cam trur jeg. Da regnes sikert ikke med mutant negerne med. Er vel bare oss potteter, og kanskje noen gulinger og div andre som ikke er så begavede.

 

 

 

 

Har du tenkt til å forlenge selvtiliten din nå fa :p

Lenke til kommentar
tror ikke det går an å strekke heller, da det er sånt svampegreier inni..

og ang operasjon, så ville jeg stilt meg veldig tvilsom til det, og jeg er for den saks skyld, ganske fornøyd.. det er jo også egentlig viktig for enhver mann da..

Jo det er tre svamplegemer i penis, som fylles med blod når den erigeres.

 

Operasjoner var ihvertfall tidligere forbundet med stor risiko, ved at penis kunne bli rar og ufølsom. Da mente vel de fleste leger at det er bedre med en liten rakkerfant som funker ordentlig enn en stor "død" penis.

 

Men det er godt mulig teknikkene har blitt forbedret siden det gang. Men det er ikke noe folketrygden betaler for å si det slik, så det svir på pungen :)

Lenke til kommentar
A sample of 60 men studied by researchers at the University of California at San Francisco determined that the average size of their erect penises was 13 cm long and 12.5 cm in girth

 

Longer than 6.6 inches (17cm) - You may think that you are at an advantage over some men, but most women will agree that having the backs of their vaginas struck during intercourse is actually quite painful. Sometimes, the feeling for women can be similar to that excruciating sensation that men have when struck in the testicles.

 

Remember, size is not the most important thing-- it's what you do with what you have!

 

Husk, det ER ikke så superviktig!

 

_

johanf

Lenke til kommentar

Den gjennomsnittlige penis størrelsen for hvite menn er 15,6 cm (erigrert)

 

Den gjennomsnittlige penis størrelsen for sorte menn er 16 cm (erigrert)

 

Den gjennomsnittelige penis størelser for asiatiske menn er 14 cm (erigrert)

 

Den største penis dokumentert fra troverdig hold er på 34 cm (erigrert)

 

Det finnes menn med mikropeniser, dvs. penis som i erigert tilstand er max 1 cm lang.

 

All denne informasjonen er hentet fra Erotikknett.no!

Lenke til kommentar
Det finnes menn med mikropeniser, dvs. penis som i erigert tilstand er max 1 cm lang.

1 cm hørtes veldig lite ut :ermm:

 

Ifølge autoriteten på området, Esben Esther Benestad Pirelli, er mikropenis under 9cm erigert.

 

Men folkens, ikke stå og bruk tid med linjalen, det fins viktigere ting her i livet enn noen centimeter her og der.

 

 

Jeg har en liten hypotese: Hvis man spør tilfeldige mannfolk hva de ville gjort hvis de ble truet på livet og måtte velge - 1. amputere penis eller 2. fjerne halve hjernen.

 

Hva tror dere folk hadde valgt? Mange tror jo vitterlig at penis er kroppens viktigste organ, og selve målet på kroppens fysiske "kvalitet" :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...