Gå til innhold

Tips til case mod?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte akkurat Lian Li PC73SL fra microplex og satte inn 1 stk I/O adapter , 1 stk Viftekontroller og to Laser LEDs. Monterte i/o nest øverst, så dvd og brenner. Helt øverst filte jeg to hull i øvre hjørne av det eksisterende 5,25" panelet. (oppe til venstre og høyre) Dette gjorde at jeg fikk plass til ledningene til laser ledsene.

 

Men for å kunne lukke igjen døra så måtte jeg trykke inn 5,25" panelet ca. 1 cm. Dette ser faktisk ikke så verst ut siden I/Oen er sølvfarget i toppen.

 

lian.jpg

 

Dette er jo et luksus kabinett fra før av så jeg vil helst ikke gjøre noen ting som jeg ikke kan rette opp igjen.

 

Men jeg skulle gjerne hatt noen tips til hva mere jeg kan gjøre. Fx montere vindu hadde hvert gøy men jeg vil ikke ødelegge den nåværende lydisolerte døren. Kan man få kjøpt separate dører til mitt kabinett? mener å se at det bare er til 6** serien :( Neste prosjektet blir kabelstrømper.

 

Dette høres kanskje ikke stort ut i sammenheng med visse andre her på forumet, men man må jo begynne ett sted :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...