Coederror Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Prøver ganske enkelt å åpne vedlegg i Outlook 6...Når jeg trykker på bindersen Ser jeg vedlegget, men kan ikke åpne det, fordi det er "lys" skrift.. Den som fikser denne nøtten blir min personlige gud Takktakk Siter Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Er det ikkje slik at Outlook nekter deg å åpne filer av visse typer, t.d. .exe grunna virusfare? Siter Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Det er enkle skiftdokument.... .doc osv.... Siter Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Verktøy > Alternativer > Sikkerhet > Fjern hake for "Ikke tillat å lagre eller åpne vedlegg som kan inneholde virus" Er jeg din personlige gud nå? Siter Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Jepp, jeg tilber deg!!1 *ligger på kne og slenger henda opp og ned* Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.