Gå til innhold

MIST Tsunami 478


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den polerte overflaten er for best kontakt med en flate.

hvis man sandblåser, så vil flaten få et større areal, ikke mye, men nokk, og siden det er vann det er snakk om, så vil jo det være best..

 

er iallefall det jeg har forstått ved hjelp av lesing på forumet + logikk

Lenke til kommentar

Test av hele settet vil nok komme relativt snart - det blir litt opp til Microplex.

I denne omgang valgte vi å ikke bruke testbenken fordi vi vil være 100% sikre på at de testrutinene vi bruker på vannkjølingsutstyr på KT-3'en gir korrekte resultater. Better safe than sorry - nøyaktigheten og påliteligheten i våre tester er noe vi setter foran alt annet!

 

Som Josten sier, er det feil på grafen. AC Cuplex EVO yter dårligere enn Cuplex. Dette skal vi få fikset på snarest.

Lenke til kommentar
I denne omgang valgte vi å ikke bruke testbenken fordi vi vil være 100% sikre på at de testrutinene vi bruker på vannkjølingsutstyr på KT-3'en gir korrekte resultater. Better safe than sorry - nøyaktigheten og påliteligheten i våre tester er noe vi setter foran alt annet!

Ka er det du tenker på?

Det hadde vore greit at dere la problemstillingen frem for forumet slik at vi kan komme med kommentarer.

Denne testbenken er vel ikke akkurat ny, så ein åpen diskusjon om dette hadde muligens fått litt fart i sakene. Eg venter i spenning på at dette skal skje:

 

Vi driver for tiden med å utvikle en skikkelig databaseløsning for å presentere dataene på best mulig måte. Hvorvidt det blir aktuelt å teste gamle kjølere vet jeg ikke - det kommer an på hva vi har. I første omgang har vi mer enn nok med å teste det som er på markedet - og det som kommer på markedet. Tror jeg har godt over 50 stykker liggende klare. Dersom vi skal benytte den prosedyren vi har kommet fram til nå foreløpig, tar det i overkant av 4 timer per kjøler bare i testing. Man frykter det vil ta lengre tid...

 

PS: Dette er ikkje syting og klaging, men heller et spark i rævva!

Lenke til kommentar

Velfortjent spark i rævva mottatt, takk herved utdelt. :)

 

Databaseløsningen er stort sett klar - det er bare smådetaljer som gjenstår. Men ettersom den blir utviklet av en frivillig, må vi la ham jobbe i det tempoet han har mulighet til. Vi har sett på systemet han har laget så langt, og det er SKIKKELIG bra! :)

 

Når det gjelder prosedyrene for testing av vannkjøling på testbenken, er det noe vi nok må jobbe med på egen hånd. Men det meste er klart - i løpet av uka er første test av vannkjølingsutstyr på testbenken klar. ;)

Lenke til kommentar

Frivillig arbeid - eg kjenner til det ja. Eg skal ikkje snakka så høgt når det gjeld slikt . . .

Blir forresten databasen det litt Prisguidenish?

 

Eg foreslår at du kastar TV og internetmodem på havet og testar kjølere ol for harde livet. Det er det einaste som funkar her i gården når noko skal bli gjort :thumbup:

Endret av Kvakksalveren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...