Gå til innhold

S60 Themes


SA-BOSS

Anbefalte innlegg

Har lastet ned Series 60 Themes Studios, fra Nokia, for noen dager siden... Men der som jeg prøver å installere softwaren sier den: "The installer cannot rum on your configuration. It will now quit." Programmet blir installeret med en InstallAnywhere Self Extractor, og jeg pleier å kan installere programmer fra Nokia Mobile, som også er InstallAnywhere Self Extractor...

 

Håper der er noen der kan hjelpe meg!

 

---

Jesper Mikkelsen, SmartASS industries International, Denmark

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lastet ned Series 60 Themes Studios, fra Nokia, for noen dager siden... Men der som jeg prøver å installere softwaren sier den: "The installer cannot rum on your configuration. It will now quit." Programmet blir installeret med en InstallAnywhere Self Extractor, og jeg pleier å kan installere programmer fra Nokia Mobile, som også er InstallAnywhere Self Extractor...

 

Håper der er noen der kan hjelpe meg!

 

---

Jesper Mikkelsen, SmartASS industries International, Denmark

du har 6600 regner jeg med...?

Lenke til kommentar

Det er fordi Nokia ikke er så flinke til å utvikle PC software. Den er laget på win2000 og ment å kjøre på win200. Regner med du kjører Win XP. Jeg har det instalert her på XP. Jeg tror du måtte høyreklikke på instalasjonsfila og velge å kjøre den i kompatebilitets modus for win 2000. Mener å huske det var noe slikt.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Takk for svarene... Nå fungere det! Viste ikke det ikke kunne kjøre med XP, men det vet jeg nå!

 

Endelig kan jeg lage themes til Nokia - det er ikke gøy å lage dem til Sony Ericsson, der som jeg ikke har en slik telefon! hehe...

 

Ennå engang takk!

 

du har 6600 regner jeg med...?

Nei, desverre har jeg kun en 3650, men den har nesten alle funksjonerne som 6600 - og litt 6600 ikke har! Lager selv programmer, musikk og film til den! :D

 

MVH

Jesper Mikkelsen, SmartASS Denmark

Lenke til kommentar
Uhm....kan hende jeg tar fryktelig feil her....men nokia 6600 er den eneste mobilen som støtter Themes.....du kan ikke lage themes til 3650. 3650 er en lett modifisert 7650. 6600 var den første som introduserte themes på nokia mobiler.

 

Fant ut av det... Uff... er det ikke muligt å laste ned noen programmer der gjør det muligt å bruge themes?

 

Ellers må jeg finne en billig brukt 6600... skulle have kjøpt en, engang, men tenker den var stjålet (Eng.: stolen - vet ikke hva det hetter på norsk)..

 

Jesper Mikkelsen, SmartASS industries

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...