Gå til innhold

Battlefield 1942


Anbefalte innlegg

Hei.
Har seriøse problemer med BF! Når jeg kommer inn i spillet (i hoved menyen) så er skriften helt :scared: herpa! det ser ut som det er afganistansk eller noe, men det er ikke det. det er rett og slett klikka. inne i spille er det også klikk når du kaster granater og sånt kommer det ringer og streker på hele skjermen. Dette er ganske iriterende. Jeg er en BF elsker :dontgetit: Det har seg også sånn at hvis jeg ikke restarter etter og ha spilt BF så er alle EA GAMES spillene mine klikka. Need For Speed Underground blir det masse ringer rundt bilene og skrifte er ikke til og fårstå. Det samme med Command and Conquer Generals Zero Hour også!!!!!!!!!!

Det er jo diss tre spille jeg spiller mest! Er det noen som vet hva som er galt!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har seriøse problemer med BF! Når jeg kommer inn i spillet (i hoved menyen) så er skriften helt :scared: herpa! det ser ut som det er afganistansk eller noe, men det er ikke det. det er rett og slett klikka. inne i spille er det også klikk når du kaster granater og sånt kommer det ringer og streker på hele skjermen. Dette er ganske iriterende. Jeg er en BF elsker :dontgetit: Det har seg også sånn at hvis jeg ikke restarter etter og ha spilt BF så er alle EA GAMES spillene mine klikka. Need For Speed Underground blir det masse ringer rundt bilene og skrifte er ikke til og fårstå. Det samme med Command and Conquer Generals Zero Hour også!!!!!!!!!!

 

Det er jo diss tre spille jeg spiller mest! Er det noen som vet hva som er galt!

Det at teksten er uleleselig har med hvor mye AA du bruker...

 

Dessverre så gjør ofte mulitsampling tekster ueleselig grunnet måten de fleste spill er kodet på.

(Ganske rart imo, med tanke på at de fleste kort på markedet bruker en eller anne form for MSAA, men men)

 

Når det gjelder granatene, så høres det ut som om det er et problem med skjermkortet ditt...

Du har vel ikke overklokket det?

 

Har ikke peiling på hvorfor alle EA spillene dine krever en restart... Spiller selv BF flere ganger om dagen, og restarter maskinen ca. en gang i uken...

 

Kan kanskje ha noe med driver feil å gjøre though... Prøv å oppdater driverne til skjermkort og hk.

Lenke til kommentar
nesten like greit og kjøpe nye pc!"!

Det var jo også en løsning...

 

Kanskje ikke en de fleste av oss ville valgt, men hvis det å formatere og reinstallere er for vanskelig, så...

 

 

Trådstarter> Er det kun EA games spill som ikke fungerer, eller er det også andre?

 

Du må gi noe info hvis du ønsker å få hjelp.

 

Slik du beskriver det nå, så er det eneste jeg kan foreslå (som ikke før er nevnt her) å reinstallerer windows.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...