Gå til innhold

Et prosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja.. har tengt en del på dette jeg å... det enkleste hadde jo vert å bruke vasken så den andre enden hadde vert festet til vasken så vannet renner ut igjenn... men problemet er jo at det blir mye luft i systemet og at vannforbruket blir veldig stort! men ideen er jo helt knall! vert artig å sett om noen begir seg ut på denne ideen!

Lenke til kommentar
ja.. har tengt en del på dette jeg å... det enkleste hadde jo vert å bruke vasken så den andre enden hadde vert festet til vasken så vannet renner ut igjenn... men problemet er jo at det blir mye luft i systemet og at vannforbruket blir veldig stort! men ideen er jo helt knall! vert artig å sett om noen begir seg ut på denne ideen!

Vis du gidder å kjøpe noen lange slanger til meg, så skal jeg prøve det jeg, har fastpris på vannet :)

Lenke til kommentar

Har tenkt på en slik løsning en stund jeg og.

Har det under planlegging. Har kjøpt 10m armert pvc slange på biltema.

Men vil prøve å holde meg under 200 spenn så jeg har ikke funnet på noe glupt til kjøleblokk ennå. Noen som vet hvor jeg kan åf fatt i 2 cm tykke kobber plater??

Helst billig :roll:

Skal lage en worklog på dette når jeg kommer lenger ut i planleggingen :yes:

Lenke til kommentar

Det jeg mener er å koble en vannslange fra vasken til vanblokken, og et avløp tilbake til vasken igjen og ha kaldt vann rennende gjennom hele tiden.

Skulle mene at det ville gitt god kjøling. Men kanskje litt stort vannforbruk :roll:

Lenke til kommentar

Har kjøpt inn armert trykkslange på Biltema å jeg er ikke så redd for trykk. :D

Skal ta meg en tur til nærmeste rørlegegr forretning og skaffe meg noe deler snart :yes: Er det noen som har en ide til hvor jeg kan få fatt i 1,5-2cm tykke kobberplater? Platene på clas olson er bare noen mm tykke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...