Gå til innhold

Targa 17"


Tullballj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, vil leve med god samvittighet da ja. Pga jeg er den typen som alltid lar meg lure til å betale overpris for alt mulig skrap. F,eks betalte jeg 1300 kr for en IBM aptiva med 400 mhz og 64 mb ram for 2 uker siden, har fa`N meg ikke vært annet en tull med den maskinen. Har derfor fått tak i en ny, som er 100 x bedre... Spurte på elkjøp hvor mye jeg kunne selge den gamle for, han sa ikke mer enn noen 100 lapper... Jeg batalte 1300 + 1000kr for en rambrikke slik at den fikk 320 mb ram...

Endret av NestenUtenkunnskap
Lenke til kommentar
NestenUtenkunnskap Skrevet 29/02/2004 : 18:19

  ja, vil leve med god samvittighet da ja. Pga jeg er den typen som alltid lar meg lure til å betale overpris for alt mulig skrap. F,eks betalte jeg 1300 kr for en IBM aptiva med 400 mhz og 64 mb ram for 2 uker siden, har fa`N meg ikke vært annet en tull med den maskinen. Har derfor fått tak i en ny, som er 100 x bedre... Spurte på elkjøp hvor mye jeg kunne selge den gamle for, han sa ikke mer enn noen 100 lapper... Jeg batalte 1300 + 1000kr for en rambrikke slik at den fikk 320 mb ram... 

 

 

kan jeg spørre om hvor du kjøpte denne pc'en? :wow:

Lenke til kommentar

ja, IBM`n kjøpte jeg hos en kompis, var i akutt data trøbbel. Fikk ikke lov til å bruke den nye maskinen til min far mer pga den sto på soverommet deres, og de likte ikke at jeg dro rommet deres fult av kompiser... Ville derfor ha en billig avlastnings maskin. Er mer glad i bil og vintersport nemlig og det koster også penger... Å bruke litt for lite på data angrer jeg på i ettertid pga en kunne ikke bruke den til noe uten å åpne lommeboka. Derfor har jeg ordnet meg en ny maskin. Utrolig hvor avhengi du lir av en maskin når du egentlig ikke er så intresert... :ermm:

Lenke til kommentar

Dessuten er det jo lutt spennende å lære litt om komponenter osv. Har rimelig god kontroll på å bruke programmer osv, men har ikke vært så mye inne på det tekniske. Dessuten er maskinen godt egnet som web-Tv, DVD-spiller og Musikkanlegg :yes::thumbs: For å ikke snakke om en god kilde til info om biler og stylingbutikker på nettet, oh yess... Du finner det meste på nettet.

Endret av NestenUtenkunnskap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...