Gå til innhold

Antivirus program


DJViking

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Norton Antivirus i flere år, men begynner nå å leter etter andre alternativer. Grunnene til dette er for det første at Norton spiser opp veldig mye av ressursene på maskin min og fordi jeg vil ha et billigere alternativ. Jeg har lenet mot Norman som jeg har hørt mye bra om. Problemet her er at også Norman koster mye. Rundt 700kr i året :dribble: ... Kan aldri tenke meg en sånn ordning...å måtte betale en årlig sum for å kunne bruke programmet.. Å betale en gang for et program er nok. :thumbdown:

 

Noen som vet hvilket Antivirus program som er utmerket på sikkerhet og oppdagelse av kjente og ukjente virus(her har Norman en fordel med SandBox)

 

 

Kanskje jeg får heller bare kjøpe ny PC slik at Norton får de ressursene den vil. P2 350MHz,256MB RAM - Ja Ille ( Jeg lever i steinalderen ennå )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg visste ikke før inntil nylig at man måtte betale et fast beløp i året for å ha Norton. Jeg må ha hatt utrolig flaks når jeg fikk Norton som en del av programvarepakken når jeg gikk på NA for noen år siden. Den fungerer fint ennå, og jeg betaler ingenting per år får å ha den heller. Laster ned oppdatering en gang i uken, fint som bare det. Har aldri hatt virus på maskinen.

 

Men det hjalp vel ikke deg noe? Men noen andre som har hatt samme som meg?

Lenke til kommentar
Du må betale for oppdateringer av programmet samt for virusoppdateringer.

Når du fikk programmet fikk du antagelig oppdatering for et år. Men jeg mente Norman, Norton koste bare dobbelt så lite som Norman

Har hatt Norton i over to år nå, og den oppdaterer både virusbiblioteket og selve softwaren. Men men, for vel bare se på meg selv som heldig akkurat der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...