t0bben Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 En kompis av meg har planer om å kjøpe nytt sjermkort. Han bruker dataen nesten bare til cs... Han var som gått som bestemt på å kjøpe 9800pro, men så var det er en som sa til hann at det var vanlig med store fps drop på det i cs.. Er dette et vanlig problem med dette kortet? Burde han gå for et annet kort når han spiller (bare) cs...? Siter Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Radeon kor har hatt et problem med fps drop i cs. Men det ser ut til at det går fint nå. Siter Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Om han kun spelar CS, har han ikkje bruk for R9800Pro.. Et R9600XT vil gi han mykje meir valuta for pengane, + at det taklar dei aller fleste andre spel kjempebra. Siter Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 bare noen driver problemer, men har jo kommet nye drivere så funker nå... har 9800 pro og jeg spiller veldig mye cs ingen problemer der Siter Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Okey.. Det høres bra ut.. Men tror han vil gå for 9800pro... Prisforskjellen er ikke så stor + at det kan være greit og ha den lille ekstra ytelsen senere med tanke på hl2 osv..... Siter Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Okey.. Det høres bra ut.. Men tror han vil gå for 9800pro... Prisforskjellen er ikke så stor + at det kan være greit og ha den lille ekstra ytelsen senere med tanke på hl2 osv..... Meget lurt det ja , godt å høre at han tenker litt framtidig, da er R9800 Pro løsningen Siter Lenke til kommentar
gixer Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Okey.. Det høres bra ut.. Men tror han vil gå for 9800pro... Prisforskjellen er ikke så stor + at det kan være greit og ha den lille ekstra ytelsen senere med tanke på hl2 osv..... Jess.. Gjør det! Man er nesten idiot om man ikke kjøper radeon 9800 pro om dagen. Disse kan jo plukkes opp for et slikk og ingenting. Siter Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Fikk mitt for 2107 kr, jeg vet at det ikke er det billigeste, men det er noen sabla greie folk på en butikk som jeg bruker til vanlig. Med andre ord, nå kan du få et kort som vil takle alle nye spill, sikkert fram til om et år, helt perfekt. Det som bekymrer meg derimot, er PCI Express... Endret 29. februar 2004 av tor_erik Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.