Gå til innhold

Spørsmål angående 9800pro

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har planer om å kjøpe nytt sjermkort. Han bruker dataen nesten bare til cs... Han var som gått som bestemt på å kjøpe 9800pro, men så var det er en som sa til hann at det var vanlig med store fps drop på det i cs.. Er dette et vanlig problem med dette kortet? Burde han gå for et annet kort når han spiller (bare) cs...?

Lenke til kommentar
Annonse

[1] Random productId 7321698 from forum_23

Okey.. Det høres bra ut.. Men tror han vil gå for 9800pro... Prisforskjellen er ikke så stor + at det kan være greit og ha den lille ekstra ytelsen senere med tanke på hl2 osv.....

Jess.. Gjør det! Man er nesten idiot om man ikke kjøper radeon 9800 pro om dagen. Disse kan jo plukkes opp for et slikk og ingenting.

Lenke til kommentar

Fikk mitt for 2107 kr, jeg vet at det ikke er det billigeste, men det er noen sabla greie folk på en butikk som jeg bruker til vanlig. Med andre ord, nå kan du få et kort som vil takle alle nye spill, sikkert fram til om et år, helt perfekt. Det som bekymrer meg derimot, er PCI Express... :cry:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...