Gå til innhold

"Rapportert." Hvorfor i alle dager?


Anbefalte innlegg

En liten ting her irriterer meg, en ting som dukka opp etter at forumet fikk en rapporterings-funksjon. Funksjonen er en veldig fin ting i seg selv, den bidrar veldig til å holde forumet ryddig - dette kombinert med aktive moderatorer som stenger og flytter så svetten står. Veldig bra jobba, det skal dere ha.

 

Problemet mitt oppstår imidlertid før dette. For nesten i HVER ENESTE tydelige feilpost så er det opptil flere halvseriøse medlemmer som på liv og død MÅ skrive en fillepost med "rapportert" eller "feilpost" eller "nå har jeg sagt fra til moderator" i. Hva i alle dager er vitsen med dette? Dette bidrar jo minst like mye til uryddighet (og ikke minst er det en like stor uvane som å feilposte), og dessuten får en eventuell feilposter PM av moderator hvis han har gjort noe galt uansett.

 

Filleting vil noen si, uvane og unødvendig sier jeg.

 

Hva mener andre om dette, og ikke minst, hva mener moderatorer om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feilpost, dette er ikke en tilbakemelding til nettstedet www.overklokking.no og flyttes derfor til et forum som passer bedre ;)

 

Personlig mener jeg at det er en uting når 4-5 forskjellige folk gjør dette etter hverandre, men at en eller to gjør det spilelr liten trille. Lar iallefall trådstarter få vite at selve brukerene av forumet ikke takler elendige emner, feilpost og slikt og at det ikke bare er moderatorene og at det kan være grunnen til at ingen vil svare på dem

 

Men er det en hel REKKE av folk som holder på mene rjeg iallefall at det er ganske dritt.

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingen verdens ting. Meningen var å poste denne i "Tilbakemeldinger"-forumet på gamer.no-delen, noe jeg var sikker på jeg gjorde ved å gå inn i nevnte forum og lage en ny tråd. Hvordan denne tok turen over til overklokkings-forumet er jeg mektig spent på. :dontgetit:

 

Men takk for at du flytta den.

Lenke til kommentar

Er en ting som jeg også irriterer meg over.

Det er ikke behov å skrive "feilpostet & rapportert" bare for å vise at man ser at threaden er feilpostet.

Dette skaper en dårlig holdning på forumet imo der personer går rundt å klager på feil som brukere gjør.

La heller oss moderator/admins ta oss av "kjeftinga"...vi er så glad i det at vi må få lov til å forsette med det ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 28/02/2004 : 21:47)
Er en ting som jeg også irriterer meg over.
Det er ikke behov å skrive "feilpostet & rapportert" bare for å vise at man ser at threaden er feilpostet.
Dette skaper en dårlig holdning på forumet imo der personer går rundt å klager på feil som brukere gjør.
La heller oss moderator/admins ta oss av "kjeftinga"...vi er så glad i det at vi må få lov til å forsette med det ;)

Jamen :dontgetit:

Hva med oss udødelige da? Vi vil jo også kjefte huden full på folk som feilposter :p

 

Personlig så mener jeg det er greit hvis det bare er én som sier det, men når det blir en hel bråte med folk som sier det samme, så bør det vanke advarsler.

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 28/02/2004 : 21:47)
Er en ting som jeg også irriterer meg over.
Det er ikke behov å skrive "feilpostet & rapportert" bare for å vise at man ser at threaden er feilpostet.
Dette skaper en dårlig holdning på forumet imo der personer går rundt å klager på feil som brukere gjør.
La heller oss moderator/admins ta oss av "kjeftinga"...vi er så glad i det at vi må få lov til å forsette med det ;)

Helt enig! :thumbup:

 

Hvis man lager en topic, med f.eks. et spørsmål, er det veldig kjedelig å få en masse meldinger om at du har feilpostet. Det er ikke alltid like lett å finne riktig sted å poste ting ;) .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...