Ernie79 Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Jeg har akkurat "hivd" mitt PowerColor 9800 Pro og satt inn et Sapphire 9800XT kort. Hk: Abit IC7-Max3 Bruker nyeste Omega driverne på XT kortet. Bruke de nest nyeste Omega driverne på Pro kortet. Fjerne driverne og la inn nye til XT kortet, men jeg får ikke enablet fast-write. En ting til. Overdrive er det noe poeng å enable det? Endret 28. februar 2004 av Ernie79 Siter Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Vet ikke angående Fast Write , men tror du kan enable det i Bios. Overdrive funksjonen er ingen vits å bruke , da den kun gir 2 fps mer i enkelte spill. Siter Lenke til kommentar
jvik Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Han som lager Omega driverne har disable Fast-Write på alle ATI kort utenom ATI Radeon 9600 i den siste versjonen av omega. Årsaken er at han mener det gjør enkelte spill og programmer ustabile. Gå Hit. Last ned den greia der så blir fast-write enabled igjen. Siter Lenke til kommentar
fgfgter Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 du må for alldel holde deg unna overdreive funksjonen...... pro kortet ditt har ikke innebygd temp sens som det er i xt kortene..... dvs gode mulihtere for at deg går til hælvete Siter Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) du må for alldel holde deg unna overdreive funksjonen...... pro kortet ditt har ikke innebygd temp sens som det er i xt kortene..... dvs gode mulihtere for at deg går til hælvete Mulig det ja. Endret 28. februar 2004 av Merlin Siter Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Takker for svar. Det forklarer hvorfor fast write ikke er der. Ang overdrive...jeg har ikke pro kort lenger, så det er ikke noe fare, men det er bare tull uansett da eller?? Vil jeg tjene noe på å enable fast writen da? Fikk akkurat 6600 i 3dMark03, så jeg føler ikke det store behovet for mer. Siter Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 noe fare, men det er bare tull uansett da eller?? Vil jeg tjene noe på å enable fast writen da? Ja og nei Siter Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 du må for alldel holde deg unna overdreive funksjonen...... pro kortet ditt har ikke innebygd temp sens som det er i xt kortene..... dvs gode mulihtere for at deg går til hælvete han har byttet pro kortet sitt og kjøpt seg et orntl'i XT-kort... (er ikke det litt sløsing av penger? det er vel ikke SÅ stor ytelsesforskjell på de korta?) Siter Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) QUOTE (Ernie79 @ 28/02/2004 : 20:36) noe fare, men det er bare tull uansett da eller?? Vil jeg tjene noe på å enable fast writen da? Ja og nei Hvor er ja og hvor nei?? Når man betaler ca 0(faktisk akkurat 0) kr i mellom så syntes jeg det var greit Endret 28. februar 2004 av Ernie79 Siter Lenke til kommentar
fgfgter Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 ahh tok det for gitt at han hadde flashet det jeg^^..... spnn som undertegnede har gjort^^ Siter Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 eh, du trodde han hadde flashet det? flashet kortet fra powercolor til sapphire? har du en guide til hvordan man gjør det? sikkert mange med powercolor kort med jalla vifter som vil vite hvordan man gjør det.. bedre gpu og kjøler with the touch of a button Siter Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 QUOTE (Ernie79 @ 28/02/2004 : 20:36) noe fare, men det er bare tull uansett da eller?? Vil jeg tjene noe på å enable fast writen da? Ja og nei Hvor er ja og hvor nei?? Når man betaler ca 0(faktisk akkurat 0) kr i mellom så syntes jeg det var greit Ja er første spørsmålet ditt , og Nei er svar på andre spørsmålet Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.