Gå til innhold

intellimouse 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du har har prøvd å bruke Intellipoint 4.12 i stedet, det løste problemet for meg i ett spill(har også intellimouse explorer 4.0). Men i mitt tilfelle var det ikke hakking som var problemet, men at jeg ikke fikk enkelte funksjoner til å funke med 5.0. Ulempen er at jeg ikke får sidescrollen til å funke, men nå kjører jeg såpass høy oppløsning at jeg sjelden får brukt for det uansett.

Lenke til kommentar

Merkelige greier...Du får sjekke support hos microsoft, må være noe med windows da. (innstillinger eller kompabilitets problemer)

 

PS: Det er noe som heter "enhanced USB support" i BIOS. Hjelper det å enable den? (Nå bare gjetter jeg...skjønner ingenting jeg heller nå...)

 

Til Eddy: Hvis Haugnæss ikke har fått noen svar som hjelper i tidligere poster, skal han da bare gi opp?

Det er jo ingen som gidder å se gjennom gamle poster.

Lenke til kommentar
Til Eddy: Hvis Haugnæss ikke har fått noen svar som hjelper i tidligere poster, skal han da bare gi opp?

Det er jo ingen som gidder å se gjennom gamle poster.

Hvis det er ingen som gidder å se gjennom gamle poster er det bare at han selv poster en reply inne i sin egen topic , så vil denne da bli vist helt øverst fordi han posta sist ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...