Jump to content
Sign in to follow this  
Tha sims

Skjære ut en drage

Recommended Posts

Hei!

Jeg skal skjære ut en drage som jeg skal ha på sidedøra på kabinettet mit. Har vurdert å ha denne dragen.

dragon_tattoo2.jpg

Spm mine er som følger:

1: Er denne for vansklig og skjære ut når en ikke har skjert ut noe i aluminium før?

2: Jeg har en dremel. Går det ann å skjære ut dragen ved hjelp av dremelen og en haug kappeskiver?

Takk for alle særiøse innlegg. :yes:

1: hvis du ikke har skjært ut no før så kan nok det bli litt vansklig, men tar u deg god tid klarer du det nok!

2: ja u kan bruke dremel og en haug kappeskiver, kan også bruke stikksag, jeg liker drenel best da.

lykke til hvertfall

Hei!

Jeg skal skjære ut en drage som jeg skal ha på sidedøra på kabinettet mit. Har vurdert å ha denne dragen.

dragon_tattoo2.jpg

Spm mine er som følger:

1: Er denne for vansklig og skjære ut når en ikke har skjert ut noe i aluminium før?

2: Jeg har en dremel. Går det ann å skjære ut dragen ved hjelp av dremelen og en haug kappeskiver?

Takk for alle særiøse innlegg. :yes:

du må huske å¨bruke masse maskerings teip der du skal kutte, så du ikke ødlegger kabinettet ditt.

Bruke LANG tid på det, gjør det sakte og nøyaktig!

hilsen diablito

Jeg vil råde deg til å finne deg noe å øve deg litt på først hvis du ikke har kuttet så mye med Dremel`en før. Det er jo fort gjort å gjøre litt feil når man gjør ting for første gang. (..men ja, det går an å bruke Dremel og en haug med kappeskiver).

Du bør kanskje revurdere dragen din. Det hvite feltet i midten av dragen (ryggrad og vinger?) vil være vanskelig å få til. For at det skal kunne gå, må du f.eks skjære ut flere løse deler fra kabinettet og lime de rett på plexi-vinduet under eller noe slikt. Jeg tror jeg ville valgt et sammenhengende motiv, uten hulrom, hvis du forstår hva jeg mener.

Du bør kanskje revurdere dragen din. Det hvite feltet i midten av dragen (ryggrad og vinger?) vil være vanskelig å få til. For at det skal kunne gå, må du f.eks skjære ut flere løse deler fra kabinettet og lime de rett på plexi-vinduet under eller noe slikt. Jeg tror jeg ville valgt et sammenhengende motiv, uten hulrom, hvis du forstår hva jeg mener.

Akuratt det eg tenkte på, det vil ikke bli noe feste mellom resten av kabinettet og det du skjærer ut, så du må nok revurdere eller lime fast det du kutter ut til glasset(plexi?).