Gå til innhold

Skjære ut en drage


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal skjære ut en drage som jeg skal ha på sidedøra på kabinettet mit. Har vurdert å ha denne dragen.

 

dragon_tattoo2.jpg

 

Spm mine er som følger:

 

1: Er denne for vansklig og skjære ut når en ikke har skjert ut noe i aluminium før?

 

2: Jeg har en dremel. Går det ann å skjære ut dragen ved hjelp av dremelen og en haug kappeskiver?

 

Takk for alle særiøse innlegg. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg skal skjære ut en drage som jeg skal ha på sidedøra på kabinettet mit. Har vurdert å ha denne dragen.

 

dragon_tattoo2.jpg

 

Spm mine er som følger:

 

1: Er denne for vansklig og skjære ut når en ikke har skjert ut noe i aluminium før?

 

2: Jeg har en dremel. Går det ann å skjære ut dragen ved hjelp av dremelen og en haug kappeskiver?

 

Takk for alle særiøse innlegg. :yes:

du må huske å¨bruke masse maskerings teip der du skal kutte, så du ikke ødlegger kabinettet ditt.

Bruke LANG tid på det, gjør det sakte og nøyaktig!

 

 

hilsen diablito

Lenke til kommentar

Jeg vil råde deg til å finne deg noe å øve deg litt på først hvis du ikke har kuttet så mye med Dremel`en før. Det er jo fort gjort å gjøre litt feil når man gjør ting for første gang. (..men ja, det går an å bruke Dremel og en haug med kappeskiver).

 

Du bør kanskje revurdere dragen din. Det hvite feltet i midten av dragen (ryggrad og vinger?) vil være vanskelig å få til. For at det skal kunne gå, må du f.eks skjære ut flere løse deler fra kabinettet og lime de rett på plexi-vinduet under eller noe slikt. Jeg tror jeg ville valgt et sammenhengende motiv, uten hulrom, hvis du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Du bør kanskje revurdere dragen din. Det hvite feltet i midten av dragen (ryggrad og vinger?) vil være vanskelig å få til. For at det skal kunne gå, må du f.eks skjære ut flere løse deler fra kabinettet og lime de rett på plexi-vinduet under eller noe slikt. Jeg tror jeg ville valgt et sammenhengende motiv, uten hulrom, hvis du forstår hva jeg mener.

Akuratt det eg tenkte på, det vil ikke bli noe feste mellom resten av kabinettet og det du skjærer ut, så du må nok revurdere eller lime fast det du kutter ut til glasset(plexi?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...