Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dynamisk husnumerering == NO NO NO!!!

 

jeg skal da ikke ha noe husnummer på huset mitt... *grrr*

 

nei da.. men det er ikke alle tomter noe slikt ville passe..

Så da måtte det eventuelt bli en godt skrevet funksjon med mulighet for x og y posisjon på hvor det skal være, font-størrelse, en bra font, riktig vinkel, eller muligheten for å ikke ha det i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Ett kjøpesenter må ikke ha husnummer..

 

----- "Hus #13" "Hus #14" "Kjøpesenter" "Hus #15" ----- (hvis noen skjønner)

 

Fellesområder eller hva dere kaller det kan jo droppe "husnummer".

Men best av alt er å droppe husnummer.

Greit nok det, men når hus nummer 75 har URLen pixelstreet.com/vishus/96, begynner man å lure. ;)

Lenke til kommentar

Ja, og jeg sa jeg skulle komme med utkast i kveld... Tenkte jeg skulle lage en aldri så liten HTML versj. av den nå, med et par bilder jeg lagde mens jeg skrev. Ble plutselig veldig opptatt i dag, og har derfor ikke fått gjort noe mer på guiden. Så det gjør man i morgen ;) Legger inn en edit med guide her når en grov html-versjon er ferdig.

 

EDIT:Og da, etter en times ikke-effektiv jobbing med guiden er den her: Teh guide of doom

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Vet ikke om folka har sett editen min i innlegget oppi her, så jeg kan vel linke til guiden en gang til, trenger noen tilbakemeldinger fra dere på den.

Nå har ikke jeg rukket å lest gjennom hele, og ikke har jeg tid til det inatt heller.

Men etter min skumlesing sitter jeg igjen med et godt intrykk. Virker som den tar opp ting som vi nybegynnere innen dette feltet absolutt bør lære.

Jeg er nemlig helt fersk på Pixelart, og tviler at jeg klarer og komme opp med et hus med det første.

Håper på og få prøvd meg litt fram imorgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...