Gå til innhold

Netcom BT setter ned sms prisen til 59 øre eks mva


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forlot nettopp en av de bedre BT dealene hos NetCom til fordel for Chess King. Selv om BT er det billigste abb. NetCom har, så er det fortsatt for dyrt synes jeg. Hadde ca. 2.200,- til 2.400,- i mnd med datatrafikk hos NetCom. Ligger stabilt rundt 1.400,- hos Chess. Da har jeg kuttet ut GPRS storbruker som jeg hadde hos NetCom, og bruker GPRS mindre. (Vil anslå en innsparing på ca. 350,- på datatrafikk på grunn av mindre volum.)

 

-KJ

Lenke til kommentar
Jeg forlot nettopp en av de bedre BT dealene hos NetCom til fordel for Chess King. Selv om BT er det billigste abb. NetCom har, så er det fortsatt for dyrt synes jeg. Hadde ca. 2.200,- til 2.400,- i mnd med datatrafikk hos NetCom. Ligger stabilt rundt 1.400,- hos Chess. Da har jeg kuttet ut GPRS storbruker som jeg hadde hos NetCom, og bruker GPRS mindre. (Vil anslå en innsparing på ca. 350,- på datatrafikk på grunn av mindre volum.)

 

-KJ

Hva er en av de bedre avtalene da? Hvor mange prosent rabatt fikk du da?

Kan ikke forstå hvordan Chess King får blitt billigere, hvis de ikke er MYE billigere på datatrafikk.

 

Nå er det jo 69 øre på ringing og 59 øre på sms, og rundt 100 kroner i måneden i fast avgift.

Lenke til kommentar

Med chess King betaler du nå 80kr i mnd - en gang i året = 960,-

 

Minutt prisen er på 87 øre, start avgift er på 59 øre, og sms på 44 øre.

GPRS trafikk:

60 kroner for første MB

og videre 16 kroner pr. MB.

 

Vil si at dette abo er det mest suverene for den vanlige bruker, og jeg skjønner ikke de som sitter på rådyre netcom og telenor abo.

 

Hvis noen har planer om å kjøpe seg nye telefoner, så for guds skyld ikke tro at dere gjør et kupp ved å kjøpe en telefon med bindingstid, for det ser så mye billigere ut en hva det er, med abo priser + + så blir telefonen MYE dyrere enn hva den ville kostet uten abo.

 

Roger'n

Lenke til kommentar
Med chess King betaler du nå 80kr i mnd - en gang i året = 960,-

 

Minutt prisen er på 87 øre, start avgift er på 59 øre, og sms på 44 øre.

GPRS trafikk:

60 kroner for første MB

og videre 16 kroner pr. MB.

 

Vil si at dette abo er det mest suverene for den vanlige bruker, og jeg skjønner ikke de som sitter på rådyre netcom og telenor abo.

 

Hvis noen har planer om å kjøpe seg nye telefoner, så for guds skyld ikke tro at dere gjør et kupp ved å kjøpe en telefon med bindingstid, for det ser så mye billigere ut en hva det er, med abo priser + + så blir telefonen MYE dyrere enn hva den ville kostet uten abo.

 

Roger'n

Jeg har allerde fortalt dette sikkert 10 ganger.

 

Netcom BT:

 

Månedspris ca. 100 kroner, ringing 70 øre, oppstart 50 øre, og sms 60 øre.

 

GPRS: Pris pr. KB opptil 0,5 MB kr 0,08

Pris pr. KB utover 0,5 MB pr. mnd. kr 0,012

 

46 Kroner for første MB. 12 Kroner pr. MB etter dette

 

Markedets beste forsikring, og subsidier på rundt 1500 kroner av billigste butikk uten abb, så føler jeg at valget ikke er vanskelig.

Lenke til kommentar
Jeg har allerde fortalt dette sikkert 10 ganger.

 

Netcom BT:

 

Månedspris ca. 100 kroner, ringing 70 øre, oppstart 50 øre, og sms 60 øre.

 

GPRS: Pris pr. KB opptil 0,5 MB kr 0,08

Pris pr. KB utover 0,5 MB pr. mnd. kr 0,012

 

46 Kroner for første MB. 12 Kroner pr. MB etter dette

 

Markedets beste forsikring, og subsidier på rundt 1500 kroner av billigste butikk uten abb, så føler jeg at valget ikke er vanskelig.

Joda. Finfin pris. Aberet er jo da at det er eks. mva. priser.

 

http://www.netcom.no/default.asp?Identificator=2.13.2.04

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...